בטיק טוק התנהג כמו טיקטוקאי - 7 מותגים שעושים את זה נכון

בטיק טוק התנהג כטיקטוקאי – 7 מותגים שעושים את זה נכון

Don’t make ads. Make Tiktoks

למרות העיניין הלא פתור עם ממשלת ארה״ב, רכישת הזכויות של טיק טוק בארה״ב, ובעיות הפרטיות – לא ניתן להתעלם מהבאז המטורף סביב הרשת החברתית הזו.

עם גידול מרשים במספר היוזרים, טרנדים וכוכבים חדשים שנולדים מידי יום, טיק טוק כובשת את את לב הצעירים, נכנסת לחיינו יותר ויותר, עד שכבר אי אפשר להתעלם ממנה.

טיקטוק היא פלטפורמה מעולה ליצירת Brand Awareness ותפוצה בדרך קלילה, עדכנית, רעננה וצעירה. 

Roy Ribak

 ״מדוע לא כל העסקים נמצאים בפלטפורמה?״ 

התשובה שלי מתחלקת לשניים –

  1. ישנם עסקים רבים שקהל היעד שלהם עדיין לא נמצא בפלטפורמה, והם מעדיפים להשקיע משאבים בפלטפורמות אחרות.
  2. האפשרות השנייה, היא שהם לא יודעים איך להתנהג ומה עובד בפלטפורמה החדשה.

במאמר הזה אני רוצה להתרכז באפשרות השנייה. 

בכדי לענות על השאלה בדרך הטובה ביותר, בחרתי להציג מותגים בארץ ובעולם, שמשתמשים בפלטפורמה בצורה הטובה ביותר. כך תוכלו לשאוב השראה, ולראות כיצד תוכלו להכניס את העסק שלכם לעיניינים. 

הטיק טוק של נטפליקס

ענקית הסטרימינג במפגן מדהים של תוכן המשלב הומור, ראיונות עם הכוכבים, הצצה אל מאחורי הקלעים, אתגרים עם הכוכבים, ועוד.

לטיקטוק של נטפליקס

הטיק טוק של נייקי

מה עוד אפשר להגיד על המותג הענק הזה. פרופיל מלא בהשראה, הישגים, מצויינות והומור

לטיקטוק של נייקי

מועדון הכדורגל ליברפול

מועדון הכדורגל מציג בחשבון הטיקטוק נפלא מבט לאימונים, הומור עם השחקנים, אתגרים שגורמים לנו להתקרב ולהכיר את המותג לעומק.

לטיקטוק של ליברפול

הטיק טוק של Yes

לפי הביו של יס, יש להם שתי מטרות בחיים – ליצור תוכן איכותי, ולהגיע לפור יו. הם מציגים חשבון טיקטוק עם הכוכבים של הסדרות והתוכניות שלהם, השתתפות באתגרים והמון פאן.

לטיק טוק של yes

רנואר וTFS (טוונטי פור סבן)

מותגי ההלבשה מציגים חשבונות מלאי שיק, עם צילומים של הפרזנטורים והדוגמנים מאחורי הקלעים, אתגרים, ריקודים, הומור והמון סטייל.

לחשבון הטיקטוק של רנוארלחשבון של TFS

ערוץ הספורט ESPN

שילוב בין הומור לספורט, רגעים מצחיקים והמון כיף, בידור מומלץ לכל חובבי הספורט.

לטיק טוק של ESPN

כפי שבטח שמתם לב, המשותף לכל החשבונות, הוא לא הרצון למכור, אלא הרצון להשתלב בפלטפורמה כיוצרי תוכן, להגיע לחשיפה, ולחזק את הקשר עם הקהל.

או בקיצור, תשמרו את התוכן של פייסבוק לפייסבוק, את המכירה למקום אחר ותבינו –

לטיקטוק יש חוקים משלו. 

מכירים חשבונות של מותגים שכדאי שיופיעו כאן?
מוזמנים לשלוח לי ואעדכן את המאמר 

roy@roy-ribak.co.il

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

קודם
הבא

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב