קמפיין

מה כדאי לדעת לפני שיוצרים קמפיין משפיענים?

כאשר אנו יוצאים למהלך של קמפיין משפיענים יש כמה דברים חשובים שעלינו לעשות ודברים חשובים שאנו צריכים להמנע מהם.

בפוסט הקצר הזה תקבלו את כל המידע שיעזור לכם להצליח באותו מהלך שיווקי עם המשפיענים.

רבים מהמפרסמים מסתכלים על המשפיען כ״עובד״ שקיבל מאיתנו כסף בכדי לבצע את ״עבודותו״.

למרות שיש בך אמת עלינו להסתכל עליו כשותף שיעזור לנו להרחיב את את תפוצת המותג, לחזק אמון ולהביא למותג ערך מוסף.

כמו כן התעסקות בכמות ולא באיכות (״אתה צריך לעלות 2 פוסטים לפיד ו4 סטורי״) ומסגור המשפיען לפלטפורמות מסויימות.

אנו צריכים להעניק לו את חופש הביטוי בפלטפומרות החזקות שלו ולהנות מחשיפה באיזורים חדשים ואת הערך המוסף שלו כיוצר תוכן.

מה אנו מקבלים כאשר אני בוחרים לצאת במהלך שכזה?

משפיענית
כשאנו יוצאים למהלך של קמפיין משפיענים. אנו צריכים להבין שאותם מובילי דעה הם האנשי מקצוע והם אלה שמכירים את קהל היעד שלהם. ככל שהמהלך יהיה אותנטי יותר והמשפיען ירגיש חיבור זה יתבטא בהצלחה

יצירת אמון בקרב קהלי היעד של המשפיענים

כאשר מישהו מוכר ומוערך, כזה שאנשים בחרו לעקוב אחריו ולצרוך ממנו תוכן ממליץ על משהו יש לזה משקל גדול יותר. אנשים מתייחסים לזה כהמלצה מ״חבר טוב״ כזה שבוטחים בו.

תפוצה רחבה במגוון פלטפורמות

אנו נהנים מקהלי יעד שיכול להיות שלא היינו מצליחים להגיע אליהם באפיקי פרסום אחרים, בנוסף לכך המסר שאנו רוצים להעביר יעבור בצורה שונה, יותר כנה ואמיתית ופחות פרסומית והפלטפורמות שנקבל בהם חשיפה הם לו דווקא הפלטפורמות החזקות אצלנו.

הפניית טראפיק איכותי לנכסים הדיגיטלים שלנו

אנשים יהיו סקרנים, ירצו לבדוק עלינו עוד פרטים ובכך לאחר מכן נוכל לחזור לאותו קהל היעד עם מסרים דרך צביעת הקהלים וקמפני רימרקטינג.

מובילי דעה
למהלך השיווקי עם מובילי דעה יש השפעה רבה על המיתוג שלנו ועל התפיסה של קהל היעד. אך עלינו להזהר משיתוף פעולה ברור מידי שמע יתפס כמשהו מאולץ ולא אמין בקרב קהלי היעד של אותו המשפיען. ברגע שיהיה חיבור ושותפות בין המותג למשפיענים כך רמת ההשפעה של הקמפיין תעלה.

מעורבות גבוה

למשפיענים בד״כ יש ״אוהדים שרופים״ שמגיבים, משתפים ולוקחים חלק פעיל בקהילות השונות שלהם ותמיד טוב להיות חלק בחגיגה הזאת.

הגדלת פניות ומכירות – הדבר החשוב בכל מהלך שיווקי או פירסומי מתבטא בקופה ועבודה נכונה עם משפיענים יכולה להניב עליה במכירות ופניות.

כמה נקודות חשובות:

יש לשמור על אותנטיות בפרסום של המשפיענים, להשתמש ביצירתיות בכדי שהמהלך לא יתפרש כפרסומי ויאבד מהאמינות שלו.

יש להיות קריאטיבים ולצאת מהקופסא בכדי שהמהלך יתבלט אף יותר מעל כל הרעש הפירסומי

להתייעץ עם המשפיען מה קהל היעד שלו אוהב לצרוך ואיך לדעתו המהלך יצליח בצורה הטובה ביותר חשוב שהקהילה של אותו משפיען תהנה מהמהלך והם לא יראו את זה זה כפעולה מסחרית.

לבחור משפיענים שיש להם זיקה למותג שאותו אנו משווקים ולא לבחור אותם לפי כמות עוקבים וגודל הקהילה שלהם.

לבדוק בinsights של כל משפיען על הקהל יעד שלו והאם יש לו התאמה

למדריך לקמפיין מוצלח ואפקטיבי באמצעות משפיענים >

5 שיטות בפסיכולוגיה שיווקית שיגרמו ללקוחות לקנות

לסיכום:

קמפיין משפיענים יכול להיות הצלחה גדולה אשר תשרת את המותג ותחזק את האמון בקרב קהלי היעד. אך עם זאת עלינו לשמור על המהלך ״נקי״ ככל הניתן מה״פרסום הקלאסי״ ולהראות שמדובר בהמלצה אותנטית וחיבור מתבקש.

חשוב לעשות בחירה של משפיען עם קשר הגיוני למותג ולא רק על סמך כמות עוקבים.

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב