חיבור רגשי

איך יוצרים קשר רגשי עם הלקוחות?

בתור בעלי עסקים ומשווקים חשוב שנבין שככל שיהיה קשר רגשי חזק יותר בין המותג לבין הלקוחות ככה יהיה לנו קל יותר לייצר חיבור הדוק עם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.

בפוסט הקצר תגלו את המשמעות הגדולה שיש לכל אות ומילה שאנו רושמים/אומרים ואיך אנחנו יכולים להשתמש בכתיבה רגשית בכדי לייצר יותר מכירות ולייצר קשר רגשי עם קהל הלקוחות שלנו.

יש לנו כמה דרכים וצורות להעביר מסר ללקוח, בצורה אינפורמטיבית ובצורה רגשית.

עסקים
בכדי לייצר קשר רגשי עם קהל הלקוחות עלינו לבצע פעולות אשר יחזקו את האמון במותג שלנו.

הצד האינפורמטיבי כנראה יותר יתאים לאנשים אשר כבר מכירים ובוטחים במותג ורק רוצים לבדוק אם שאר הפרטים הטכנים מתאימים בדיוק עבורם. בד״כ בדרך זו יהיה לנו הרבה יותר קל לכתוב את אותו מסר שיווקי.

אך מהצד השני כאשר יודעים איך לגרום ללקוחות להרגיש, להבין שאנו יודעים בדיוק מה הבעיה שלהם ומה התחושות שלהם ולגרום להם להבין שהפתרון הטוב ביותר נמצא אצלנו.

עוד שיטות בפסיכולוגיה שיווקית תמצאו במאמר הבא

זה כבר אומנות.

בכדי להבהיר את הנושא ארצה שתקראו 2 פסדאות של מסר שיווקי של חברת קוסמטיקה ואתם תוכלו להחליט לבד::

מה מהטקסטים נגע יותר בצד הרגשי?

דוגמא 1

המוצרים שלנו מיוצרים מחומרי גלם הטובים בעולם.

הם לא נוסו על בעלי חיים ומיוצרים מ100% חומרים טבעיים, מרחי בכל יום את המוצרים שלנו על עור הפנים שלך ואמרי שלום לנזקי העור.

דוגמא 2

את לא לבד, נזקי העור הם תופעה שכיחה אצל נשים רבות. בתור נשים אנו מבינות את ההרגשה שלך.

את כל חיינו המקצועיים הקדשנו בכדי למצוא לנשים בדיוק כמונו את הפתרון האידיאלי ביותר, כזה שכבר עוזר למליוני נשים בדיוק כמונו לשמור על עור הפנים, להנות מעור חלק וזוהר, נטול מחומרים כימיים.

אם נושא עור הפנים חשוב לך כמו שהוא חשוב לנו, הצטרפי אלינו וביחד נגיד שלום לנזקי העור.

כתיבה רגשית
על אותו בקבוק לבן שבתמונה יכלה להיות הדפסה או מדבקה של כל מותג. כל מדבקה הייתה מביאה איתה אמון שונה של קהל היעד למותג. כתיבה שיווקית נכונה, מדוייקת ורגשית יכולה לייצר את אותם הרגשות אצל קהל היעד בזמן שהם רואים את המוצר שלנו בכך להגדיל את הסיכוי למכירה

איזה פסקה ״נגעה״ יותר ברגשות?

מאמין שכולכם בחרתם בדוגמא מספר 2

כאשר הלקוח מרגיש שאנו מבינים אותו, מרגישים אותו.

נוצר קשר חזק יותר!

אצל הלקוח בראש עוברת המחשבה ״אם הוא כל כך מבין אותי, יודע איך אני מרגיש. כנראה שאצלנו הפתרון לבעיה שלי״

אותו קשר רגשי עם הלקוח עוזר לנו לבנות את האמון עם קהל הלקוחות שלנו וזהו שלב חשוב ביצירת המותג שלנו.

לסיכום:

למילים יש משמעות וכח, נצלו את המילים שאתם כותבים בכדי לחבר אליכם את קהל היעד. לגרום לו להבין שאתם כל כך מכירים אותו ואת הבעיות שלו כך שהפתרון לבעיה שלו חייב להמצא אצלכם.

ברגע שתבנו מערכת יחסים עם קהל הלקוחות שלכם והאמון יתחזק זה יחזור אליכם בענק ברווחים ובכך תמכרו הרבה יותר.

סודות הקופירייטינג והסטוריטלינג

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב