כותרת טובה

איך כותבים כותרת טובה?

אם מדובר במאמר לבלוג, פוסט קרוסלה לאינסטגרם, פוסט שמעניק ידע לקהילה או כל תוכן אחר אחד הדברים בעלי המשקל הגדול ביותר הוא הכותרת שלנו.

אותה הכותרת יכולה להעלות או להוריד בעשרות אחוזים את כמות הקוראים, הצופים או המאזינים לתוכן שלנו.

קיימים סוגי תוכן רבים ומגוון רחב של סוגי כותרות בפוסט ציינתי כמה שמנסיוני הביאו לתוצאות מדהימות.

חשוב לזכור!

כבר ידוע לכולנו שהתוכן צריך להיות מצויין.

אך עם כמה שעבדנו קשה על התוכן, השקענו, למדנו וכל מילה נותנת המון ידע וערך ללא כותרת מפוצצת יהיה קשה לנו להכניס את הקוראים לעולם שלנו.

מעוניינים לדעת איך עושים מחקר מילות מפתח כמו שצריך?

כותרת לפוסט
יכול להיות שכתבנו או הפקנו את התוכן הטוב ביותר, אך בלי כותרת טובה יהיה קשה לנו למשוך את קהל היעד לצרוך את התוכן

סוגי כותרות

כותרת ה״איך?״

כותרת האיך מעידות על הערך שיקבלו הקוראים אשר יזכו להכנס ולהעמיק בתוכן.

דוגמאות:

איך לכתוב כותרות טובות יותר?

איך לייצר מעורבות גדולה יותר באינסטגרם?

איך מעלים קמפיין ממומן לפייסבוק?

כותרות המתחילות עם מספר

כותרות אשר מתחילות עם מספר מכניסות את הקורא למסגרת וציפייה לתוכן שהוא הולך לצרוך.

בנוסף אם אותו קורא מכיר רק חלק מהסעיפים בתוכן אז הדבר יעלה לו את החשק להעשיר ולהעמיק בדרכים ובסעיפים שהוא לא הכיר.

כמו כן פסיכולוגית אלו טכנים שמאוד נוח לצרוך והם מאופיינים בכתיבה יותר פשוטה ומובנת שפשוט מושכת יותר תנועה.

דוגמאות:

7 דרכים מקוריות לכתיבת כותרות

10 החוקים לחיזוק המעורבות בעמוד האינסטגרם

5 סימנים שחשבון האינסטגרם שלכם בסכנת חסימה

כותרת ״הטעויות הנפוצות״

אם יש אנשים שכבר עשו את הטעויות, למדו מהם ובאים ללמד אותנו.

כל שנשאר לנו זה רק לקרוא, להפנים וליישם.

דוגמאות:

הטעויות הנפוצות באינסטגרם ששווה להמנע מהם. אותה הטעות עלתה לחברה במליוני שקלים.

למאמר סודות הקופירייטינג והסטוריטלינג

עוד כמה טיפים חשובים

מומלץ מאוד לשמור על כותרת ברורה ומובנת ושלא תעלה על 18 מילים

נסו לבדוק ולהבין את המספרים. לנסות כותרות שונות בבדיקת A/B ולדעת איזה כותרת מניבה יותר תוצאות אצל קהל היעד.

נסו לבדוק מה עובד למתחרים שלכם ולשחקנים החזקים בתחום ולנסות לקבל השראה ורעיונות

איך בודקים מה המתחרים מפרסמים?

לסיכום:

אני מקווה שלכולם ברור את המשמעות הרבה שיש לכותרת על הצלחת מהלך שיווקי ופרסומי.

יכול להיות שיצרנו תוכן נפלא אך אנחנו צריכים גם שקהל היעד יצרכו אותו ולכן כותרת טובה יכולה לשפר את הביצועים של כל תוכן בעשרות מונים.

למאמר ״מה באמת מעניין לקוחות?״

מעוניינים לקבל מדריך מקיף למערכת הפרסום של פייסבוק ישירות למייל שלכם ובחינם? הרשמו

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

מספר המקומות מוגבל!

ימים
שעות
דקות
שניות

יום שלישי | 22.06 | 20:00

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב