שיפור ביצועים בדיגיטל

ביצועים בדיגיטל – איך יודעים איזה מודעה עובדת למתחרים שלנו?

ריגול תעשייתי הוא דבר שהיה קיים עוד לפני עולמות הפרסום בדיגיטל רק שהדיגיטל הנגיש לנו אפשרויות מתקדמות היישר למכשיר הסמארטפון או הלפטופ שלנו.

בכך שאנו מעודכנים במה מפרסמים המתחרים שלנו, מה עובד להם ומה פחות אנו יכולים ללמוד על התנהגות הצרכנים בתחום העיסוק שלנו ובעצם לנסות ללמוד ״מהטעויות״ של המתחרים בלי להוציא כסף. אז מי שחשוב לו שיפור ביצועים בדיגיטל. הפוסט הזה הוא בשבלכם

לפעמים חשוב לדעת מה המתחרים שלנו עושים, מה הם מפרסמים, איפה הם משקיעים את הכסף שלהם.

בפייסבוק קיימת אופציה לבדוק איזה מודעות ״רצות״ אצל אותם המתחרים ובנוסף תקבלו ״טריק״ קטן שיעזור לכם להבין איזה מודעה מכל המודעות שרצות כנראה מביאה את הביצועים הטובים ביותר.

נשמע מעניין? בואו נתחיל..

לפני שנעבור לפרקטיקה, הדבר היפה בסוג הבדיקה והדרך היא שאנו לא נראה רק את כל מה שעולה לעמודים העסקיים של אותו המתחרה אלא ממש נוכל לבחון היכן ועל אלו מודעות הוא שם תקציב פרסום ומממן ואיך הוא דואג לשיפור ביצועים בדיגיטל וברשתות החברתיות השונות.

דרך המערכת של פייסבוק ניתן לראות דרך כל עמוד עסקי, איזה מודעות (מודעות בקידום ממומן) פעילות יש לאותו עמוד. גם אם הם לא נמצאות בעמוד עצמו ופעילות ומקבלות חשיפה רק בניוז-פיד של קהלי היעד.

יאללה לפרקטיקה

נכנסים לעמוד העסקי שאותו אנו רוצים לבחון

עמוד עסקי בפייסבוק
גוללים בעמוד ומגיעים לחלק של ״שקיפות בדף״ בעברית או page transparency באנגלית

לאחר מכן במודעה הקופצת גוללים עד לתחתית הפופ-אפ

מתחרים בפייסבוק
בתחתית הפופ-אפ לאחר הגלילה לוחצים על ״ספריית המודעות״ בעברית או ad library באנגלית

בדף אשר יפתח לנו בחלון חדש נראה את כל המודעות הפעילות שהמתחרה שלנו מפעיל

פרסום בפייסבוק
בדף הזה יהיו חשופים לפנינו כל המודעות הפעילות של המתחרה שלנו.

אבל מה הטריק?

הטריק הוא להסתכל על התאריכים של המודעות.

אם אנו מוצאים מודעה ש״רצה״ הרבה זמן כנראה שהמודעה הזו מביאה ביצועים טובים! לכן לא מחליפים אותה או משנים.

שיווק ופרסום בפייסבוק
חשוב לשים לב לתאריכים, לקופי ולויזואל איך מדברים המתחרים יכול להיות שמשם נקבל השראה לפרסום שעובד להם ועל סמך הנתונים שאספנו לפעול בהתאם בנכסים הדיגיטלים שלנו ובכך לדאוג לשיפור ביצועים בערוצי הדיגיטל שלנו.

כל שנשאר לנו לעשות זה לקחת השראה מאותם המודעות ולהשתמש ב״מודיעין״ שאספנו בכדי שנוכל גם אנחנו לייצר מודעה טובה יותר!

חשוב לזכור:

יש המון פרמטרים אשר משפיעים על הביצועים בדיגיטל בכלל ורשתות החברתיות בפרט. הן מבחינת קופי, קיריאטיב וויזואל והן מבחינת דטאות והכרת המערכת את קהל היעד והעסק שלנו.

אותה השיטה יכולה לעזור לנו לחדד את המסרים שלנו, את הקריאטיב ואת הויזואל בכדי לדעת מה עובד למתחרים והאם אנו יכולים ליצור תוכן שיתעלה על התוכן שלהם ובכך למכור יותר ולשפר את הביצועים בדיגיטל של העסק שלנו.

לקבלת המדריך המקיף ביותר למערכת הפרסום של פייסבוק בחינם!

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

מספר המקומות מוגבל!

ימים
שעות
דקות
שניות

יום שלישי | 22.06 | 20:00

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב