צילום עסקי

טיפים לצילום תמונות בסמארטפון

איך לצלם תמונות שיווקיות לעסק?

כל אחד שהתעסק מעט בדיגיטל מבין – תמונות אותנטיות עובדות טוב יותר.

כאשר אנו משתפים תמונות אמיתיות שצילמנו מבית העסק, הקהל מגיב הרבה יותר טוב מאשר לגרפיקות ותמונות ממאגרים. חשוב להבין זאת ולדעת איך לשווק את בית העסק שלנו בצורה ויזואלית, ולהצליח להעביר את חיי היום יום שלנו בתמונות. במאמר אתן כמה טיפים לצילום תמונות בסמארטפון, ואנסה להעביר לכם כמה שיותר כלים, כדי שכבר בסיום המאמר תוכלו תשפר את התמונות שאתם מצלמים.

למזלנו ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, כך המכשיר הסלולרי שלנו בעל מצלמה איכותית יותר. כיום כדי להגיע לתוצאות נפלאות, אנו לא נדרשים לקנות ציוד נוסף בעשרות אלפי שקלים.
קיימים עזרים רבים שיעזרו לנו ליצור תמונות טובות ומעניינות יותר בעזרת הסמארטפון שלנו
קיימים עזרים רבים שיעזרו לנו ליצור תמונות טובות ומעניינות יותר בעזרת הסמארטפון לעסק שלנו

בפוסט הזה נעסוק בצילום תמונות לרשתות החברתיות.

אז קבלו טיפים לצילום תמונות בסמארטפון

לפני שנצלם נחשוב היכן אנו רוצים לפרסם את התמונה. בפיד באינסטגרם, בפייסבוק או אולי בסטורי?

את התמונות נצלם בהתאמה לפלטפורמה שבה התמונה תופיע.

אם החלטנו להעלות את התמונה לפיד של הפייסבוק או האינסטגרם נצלם את התמונה בפורמט ריבועי,
נשמור על האובייקט במרכז התמונה ונשים לב שהוא לא יוצא ממנה ונכנס בשלמותו.

אם החלטנו להעלות לסטורי באינסטגרם אז נצלם במצב פורטרייט כשהטלפון לאורך והאובייקט במרכז, ונשמור על הנתונים זהים כפי שצילמנו בפיד פייסבוק ואינסטגרם.

צילום עסקי ושיווקי עוזרים לנו לשדר אמינות ולמשוך את קהל הלקוחות
צילום עסקי ושיווקי עוזרים לנו לשדר אמינות ולמשוך את קהל הלקוחות

אם נרצה ״להלביש״ טקסט על התמונה עליו להשאיר מקום בתמונה ששם הטקסט יכנס בצורה שלא תפריע לאובייקט שבו רצינו להתמקד.

חשוב לשמור על יד יציבה ולצלם במצב תאורה אופטימלי (אור יום זה מצב נהדר). לא ממליץ לצלם בחושך וגם לא עם פלאש. ננסה גם להימנע מצילום עם תאורה צהובה או צבעונית. או בקיצור-

אור, זווית וקומפוזיציה

זכרו, כמה שיותר לשמור על אור טבעי בכדי שהצבעוניות האמיתית לא תפגע.

כיום ברוב המכשירים ניתן למצוא מצב פורטרייט, אשר מבליט את האובייקט ומטשטש מעט את הרקע, כך אנו מבליטים יותר את האיזור הממוקד.

חשוב לראות שהאובייקט שאותו אנו מצלמים מקבל את הבמה, בולט מובן ומופיע בכל הדרו. לא מטושטש, לא יוצא מפוקוס ולא נעלם בין ״רעש״ של המון אובייקטים אחרים.

אני אישית מאוד אוהב מינימליזם ותמונות נקיות ככל הניתן.

גם אם אנחנו עובדים עם משרד פרסום או סוכנות שמתפעלת לנו את חשבון הפייסבוק או האינסטגרם שלנו, חשוב שנזין אותם בתמונות טובות ואיכותיות כדי לשפר את נראות בית העסק שלנו בפרסום.

חשוב לזכור

לחשוב שאחר כך ״ישפרו את התמונה אחרי זה בפוטושופ״ זה פיקציה, הכל תלוי בחומר הגלם והתמונה אותה תצלמו.

עלינו להעביר מסר ללקוח דרך התמונה, אם מדובר באוכל אז שתהיה תמונה מגרה של המנה, ואם מדובר באופנה אז שיהיה סטיילינג משלים לאותו הפריט.

בצילום שיווקי חשוב לשים לב לכל פרט קטן, לשמור על תמונה אסתטית שמעבירה את מה שאנו רוצים לשדר
בצילום שיווקי חשוב לשים לב לכל פרט קטן, לשמור על תמונה אסתטית שמעבירה את מה שאנו רוצים לשדר

דרך התמונה, נרצה להראות ללקוח שלנו איך המוצר נראה בסביבתו הטבעית, וממש לגרום לו לדמיין את אותו הפריט אצלו לאחר הרכישה. יש לייחס לנושא זה חשיבות בכל צילום שיווקי שנבצע.

בדרך כלל, כאשר הפרסום יקפוץ ללקוח הפוטנציאלי בפיד או בסטורי באמצעות התמונה, זה יעצור אותו ומיד לאחר מכן נוכל לדבר אליו ע״י טקסט מלווה, להעביר אליו מידע נוסף ואפילו להניע לפעולת רכישה או השארת פרטים.

ככל שהתמונה תיהיה יותר משכנעת כך יהיו יותר פניות, ככל שהחומרים הפרסומיים שלנו יראו טוב יותר, כך הלקוחות יחשקו יותר במוצרים שלנו.

הטיפ החשוב ביותר

שפה, נסו למצוא לכם שפה ייחודית, משהו שיבלוט, שיעביר את המוצרים שלכם או את המסר שלכם בדרך הייחודית שלכם. אם זה פילטר מסויים, צבעוניות מסויימת או זווית ייחודית.

אז כמו שלבית העסק שלנו יש ייחודיות גם בצילום עסקי, מומלץ שתהיה שפה מיוחדת.

אז, זה הזמן לצאת, לצלם ולהפיץ את הבשורה.

אוהבים טיפים בשיווק?

למאמר ״7 טיפים לפרסום נכון בפייסבוק״

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

קודם
הבא

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב