לנראות המותג שלנו יש חשיבות גדולה, נראות טובה של מותג מחזקת את אמון הקהל.
כך המותג ״נתפס״ כיותר אמין ובעל תדמית חזקה יותר.
חשוב תמיד לשפר את נראות הנכסים הדיגיטלים השונים של הלקוחות שאותם אתם מנהלים אם אתם סוכנות דיגיטל או משרד פרסום או בעל העסק עצמו שמנהל את עמודיו לבד.
בנוסף אמליץ על כלי פשוט ושימושי שבו בעלי עסקים יכולים לשפר את העיצובים שלהם.
הכלי נקרא canva וניתן להגיע איתו לתוצאות נפלאות.
מידות וגדלים לפייסבוק
תמונת הנושא בפייסבוק (cover photo) היא התמונה אשר מקבלת את פניהם של הגולשים בעמוד חשוב לשים לב שהגולשים יכולים להכנס לעמוד העסקי שלנו גם מהסלולר (רוב האנשים) אך לעיתים גם מהמחשב.
חשוב לשים לב לאיזור הבטוח בתמונה בכדי להמנע מחיתוכים לא רצויים.

מידות וגדלים לאינסטגרם
סרטון הIGTV הוא ה״טריקי״ ביותר בעיצוב. משום שהוא עשוי להופיע כסרטון על מסך מלא, כפוסט בפיד או במיקום הסרטונים של הIGTV.
גם כאן יש לשים לב לאיזור הבטוח.

מידות וגדלים ליוטיוב
ערוץ יוטיוב הוא נכס דיגיטלי משמעותי ולעיצוב שלו, לשפה שלו ולאיכות התוכן יש משמעות גדולה מאוד.
ביוטיוב צופים במגוון פלטפורמות לכן יש לשים לב לכל פרט קטן.

מידות וגדלים לטוויטר
אומנם טוויטר לא כה פופלארית בישראל אך יש אוכלוסיה ועסקים אשר הפלטפורמה תואמת את קהל היעד שלהם.
גם כאן מומלץ לשים לב לגדלים ולעצב בהתאם

מידות וגדלים ללינקדין
עסקים אשר מוכרים מוצרים ושירותים לעסקים אחרים (B2B) כבר מזמן הבינו שלינקדין זו הפלטפורמה בשבילם.
בנוסף לאנשי תוכן, סטארטפים, מנכ״לים ובכירים נוספים.
כמו שהשקעתם במילוי הפרטים, הנסיון שצברתם במהלך השנים ובהשכלה חשוב להשקיע גם בנראות של ערוץ הלינקדין שלכם.

לסיכום:
למיתוג גרפי וזהות גרפית יש משמעות גדולה בזכירות של הקהל עם הערוצים השונים בסושיאל (זה הדבר היחידי שמבדל ומעביר את רוח המותג) וללא זהות שכזאת כל העמודים יראו זהים.
חשוב להקפיד על ערוצים שמעוצבים במידות הנכונות ומשדרות את רוח המותג והשפה הגרפית.
אם אתם עדיין לא מפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם קבלו את המדריך המקיף ביותר למערכת ניהול הקמפיינים של פייסבוק
אם אתם רוצים להעלות שלב וללמוד לפרסם כמו המקצוענים