שיווק שותפים

טיפים לפרסום ממומן לשיווק שותפים ודרופשיפינג

כל מי שמתכנן לבנות לעצמו חנות אינטרנטית ולהתחיל למכור אונליין או בתחילת דרכו חושב ומאמין שלמכור אונליין זה פשוט וקל. יש אתר, יש מוצרים שנשלחים ממקום מסויים בעולם למקום אחר והכסף מתחיל לזרום. 

מי שיש לו כבר נסיון מבין שזה לא כזה פשוט. אבל האם זה אפשרי? כמובן. פשוט צריך לעשות את הדברים בצורה נכונה ומקצועית.

במאמר הזה אסביר את הבסיס בקידום ממומן בסושיאל ובגוגל לאנשים שעושים שיווק שותפים ודרופשיפינג בנכס דיגיטלי(אתר) שבבעולתם.

אז לפני שנתחיל בטיפים יש דבר מאוד חשוב שתדעו:

במידה ואתם חדשים בתחום או מתחילים לשווק אתר חדש עם מנהל מודעות חדש (נדבר על זה בהמשך) ופיקסל חדש (נדבר גם על זה בהמשך) לוקח זמן למערכות של פייסבוק ללמוד מהי פעולה רצויה עבורכם ומי קהל היעד המתאים שיבצע את אותה הפעולה ובכדי ל״התניע״ את העיניינים לא בטוח שתתחילו להרוויח כבר על ההתחלה ואף יש סיכוי שבהתחלה ״תפסידו״ כסף.

אם עשיתם את כל הצעדים באופן מקצועי את הכסף ש״תפסידו״ תראו בו כהשקעה שתחזיר את עצמה בהמשך כאשר תתחילו להרוויח. 

לא פותחים אתר והלקוחות פשוט נכנסים וקונים, צריך לעשות פעולות ממוקדות ונכונות

אז איך מתחילים?

קבלו טיפים שיעזרו לכם להצליח בבניית החנות הדיגיטלית שלכם. 

חקר שוק ובדיקת התכנות

 כאשר אנו רוצים למכור מוצר מסויים רצוי שנבצע חקר שוק ונבין האם יש ביקוש למוצרים שברצוננו לשווק ובנוסף האםהמכיר שמשתלם לנו למכור הוא מכיר שהלקוחות הפוטנציאלים מעוניינים לשלם. את החקר נוכל לעשות על ידי שאילת קהלהיעד, סקר דרך גוגל FORM או כל דבר שייתן לנו תמונת מצב שיהפכו את ההחלטה שלנו למושכלת יותר. 

יצירת פרסונות לקהל היעד שלנו

 כתבתי מאמר שלם בנושא. תוכלו לקרוא את המאמר המלא כאן. 

איפיון UI/UX (ממשק משתמש וחוות משתמש)

כאשר אנו בונים את האתר המכירתי שלנו עלינו לעשות התאמה של הממשק והחוויה לקהל היעד כך שיהיה כמה שיותרפשוט, נוח וחוויתי לרכוש אצלנו

לא פשוט, אבל יכול להיות דרך נהדרת להכנסה גבוה – שיווק שותפים ודרופשיפינג

הטמעת קודי מעקב

הפיקסל של פייסבוק הוא פיסת קוד שאנו מטמיעים באתר שבעצם מהווה ״מראה״ לפייסבוק מה קורה באתר שלנו. כאשרכל קודי המעקב והאירועים (הוספה לעגלה, שינוי מוצר, צ׳ק אווט, מילוי פרטים, מילוי פרטי אשראי, רכישה). בעצם הטמעת קודי המעקב בצורה תקינה לאורך כל תהליך הרכישה אנו מאפשרי לפייסבוק לראות וללמוד אלו אנשים מתקדמים במעלישלבי הרכישה אצלנו באתר וככל שפייסבוק יקבל יותר ״דאטה״ (הצלחות של אירועים מלקוחות פוטנציאלים) כל ה״מכונה״של פייסבוק תלמד לשפר את עצמה ולהביא לנו את התוצאות האופטימליות ביותר. 

מותג ושפה גרפית

 כשאנו מבינים שיש ביקוש למוצרים של ואנו יודעים מי הפרסונה הטובה ביותר  (הלקוח הטוב ביותר שלנו) אנו נתאים את הפרסומים שיתאימו לקהל. לדוגמא אם המוצר שלנו קשור לספורט וקהל היעד שלנו הן סטודנטיות. אז נשמור על שפה וקופי שמתאים לאותו הקהל וכמו כן באתר. 

בדיקת A/B 

בצעו ניסויים מבחינת UI/UX, מבחינת השפה הגרפית והויזואלית, הויזואל לכל מודעה פרסומית, הקופי והקריאטיב בכדיתמיד להיות במגמת שיפור ואופטימזציה של הנתונים. 

עדויות לקוחות

השתמשו בלקוחות מרוצים ועדויות של לקוחות שהשתמשו במוצר (תמיד עדיף בוידיאו) הדבר מעלה את האמון במותגובמוצר. 

שירות

שמרו על רמת שירות גבוה, תעבדו בשקיפות מלאה עם הלקוחות לזמני השילוח ומה קורה מהרגע שקיבלתם תשלום עדשהלקוח מקבל את המשלוח. כשהשירות גרוע ואין אמון הדבר מתחיל לצוף בביקורות רעות ברשתות החברתיות. דברשישפיע לנו בסופו של דבר על הביצועים. במידה ותרצו לשמר על העסק והתוצאות לאורך זמן. שירות טוב הוא חלק בלתי נפרד. כן, גם שעושים דרופשיפינג ושיווק שותפים.

בדיקת ROAS

הקיצור (ROAS (Return Of Ad Spent או בעברית החזר השקעה על מודעה הוא מדד חשוב ביותר שמבצעים קידום ממומןלחנויות מסחר דיגיטלי המדד בעצם מראה לנו, כמה כסף הוצאנו וכמה כסף קיבלנו חזרה במכירות ומכאן להחליט איזהמודעות מכניסות לנו יותר כסף

לסיכום

שיווק שותפים ובדרופשיפינג יכולים להיות דרך מעולה לעשות כסף, לא כולם נועדו להרוויח ולהצליח אבל המטרה שלנולעשות את כל הפעולות בצורה הטובה ביותר בכדי להגדיל את הסיכוי להצלחה. 

אחד הכלים הטובים להפצת המוצרים שלנו הם קידום ממומן ברשתות החברתיות ומתי שיודעים לעשות זאת בצורהמקצועית אפשר לשמור על רווחיות וכסף שנכנס בצורה קבועה.

מעוניינים למכור יותר באתר שלכם דרך קידום ממומן?

מוזמנים לעשות איתי קורס 1 על 1 בזום.

הקליקו כאן

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב