הוכחה חברתית

הוכחה חברתית – 5 דוגמאות ליישום מידי בעסקים שלכם

רוב הלקוחות נותנים אמון בהוכחות חברתיות שונות אם זה בסושיאל, בדפי נחיתה או באתר שלכם.

כאשר הלקוחות נכנסים לקרוא או לרכוש מוצר\שירות מסויים הם מחפשים עדויות, תמונות שלקוחות צילמו של המוצר, ביקורות או כל פיסת מידע שתאשר להם שהבחירה שלהם היא הנכונה ביותר.

במאמר תקבלו 5 דוגמאות להוכחה חברתית שתוכלו לאמץ לנכסים שלכם בכדי ליצור יותר אמון במותג.

הרעיון המרכזי בהוכחה חברתית הוא לחזק את אמון הלקוחות במותג ובכך לייצר את ״אפקט העדר״ ולצפות שהמשתמשים/גולשים/לקוחות יאמצו את ההתנהגות של אותם הממליצים ובכך יעלו את אחוזי ההמרה בנכסים הדיגיטלים שלנו.

עדויות כתובות

העדויות הכתובות הם ההמלצות והביקורות אשר קיימות בכל רשת חברתית ובכל נכס דיגיטלי.

בכל נכס שלנו שווה לכלול הוכחה חברתית משום שרוב הלקוחות נותנים אמון בביקורות ובהמלצות שונות ברשתות החברתיות ובאתרים.

כך שעדויות הלקוחות אשר השתמשו במוצר/שירות שלנו יכולים לספק לנו תוכן אותנטי, אמיתי שיכול לקרב לקוחות פוטנציאלים ולעזור לנו לסגור יותר עסקאות.

מותג אמין
מותג אמין הוא מותג אשר יש לו הוכחה חברתית אותנטית ואמיתית מהלקוחות. לקוחות מפורסמים ומומחים בתחומים מסויימים עוזרים לנו להשיג את האמון הזה. לדוגמא: אם זמן מפורסם ממליץ על מיקרופון.

עדויות מומחים

ככל שהעדויות הם מאנשים/חברות מוכרות יותר כך האמון במותג שלנו גודל.

משמעות הדבר שאם מישהו מפורסם או חברה גדולה משתמשת בשירות/מוצר שלנו ההנחה הרווחת היא שאנו אמינים, טובים ו״מספקים את הסחורה״.

ערוצי תקשורת

הופעות בתקשורת, בעיתונות ובדפי סושיאל בעלי אמון גבוה אף הם מעלים את אמון הלקוחות במותג.

אם ״זכינו״ לסיקור ממקור שכזה אז הסבירות שהמוצר\שירות שלנו טוב עולה ובכך החשש מלקנות אותנו יורד.

* מדובר גם על מקומונים ודפי סושיאל מקומיים
יצירת אמון באמצעות התקשורת
אמצעי התקשורת הארציים והלוקאלים עוזרים לייצר אמינות במותג. וכשיש אמון מהלקוחות הדבר משפיע משמעותית על המכירות.

עדויות וידיאו

לוידיאו יש השפעה רבה בכל הקשור לקידום ברשתות החברתיות ובדיגיטל ככלל.

סרטוני וידיאו של לקוחות המדברים וממליצים על המוצר/שירות שלנו ומספרים, מה הייתה הבעיה שהייתה להם ואיך באמצעותנו הבעיה נפתרה. מקרבת לקוחות עם אותה הבעיה ומורידה את החשש של ״האם המוצר/שירות מתאים בדיוק לבעיה שלי?״

אפקט העדר

בדוגמא זו אנו נשתמש בטריק פסיכולוגי מעולם השיווק והפרסום. כותרות כמו״

״הצטרפו ל10,000 לקוחות מרוצים שכבר התקדמו ומשתמשים בכל יום במוצר שלנו״

בעזרת כותרות מהסוג הזה אנו יוצרים אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו תחושה שהם מצטרפים לקהילה, לשבט ששווה להצטרף אליהם.

שהם לא ״שפני נסיונות״ והמוצר הוכיח את עצמו כבר פעמים רבות. לכן ההחלטה שלהם בבחירה במוצר היא החלטה נכונה, מושכלת וטובה.

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

קודם
הבא

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב