פרסום טוב, עסק כושל

אזהרה: פרסום טוב הורס עסק כושל מהר יותר

משפט שיוצא לי לחזור אליו לא מעט פעמים עם לא מעט עסקים שלא מבינים מדוע הם לא מצליחים להתרומם.

הדבר בדרך כלל נובע מכך שאותם בעלי עסקים מחפשים את הבעיות במקומות אחרים מאשר במגרש הביתי שלהם.

אומרים שלקוח מרוצה מספר ל 10 אנשים ואילו לקוח לא מרוצה מספר ל100.

בעזרת פרסום טוב ניתן להעביר חוויה טובה, שירות לקוחות מעולה ואם הדבר לא עולה בקנה אחד עם המציאות הדבר יגרום לחוויה שלילית אצל הלקוחות.

משמעות הדבר היא שבעזרת פרסום טוב הצלחנו להביא לקוחות רבים לחוויה שלילית (מאמר על שיווק חוויתי טוב תמצאו כאן) ואנו מהר יותר מפיצים את הבשורה על המוצר/שירות הלקוי שלנו.

בנוסף, מהר מאוד נגיע למצב שהפרסום שלנו יתפרש כלא אמין ולא נכון ויהיה קשה לנו להחזיר ולהביא לקוחות חדשים.

לקוחות מרוצים וחוזרים מראים על עסק בריא שעתידו להצליח

עסק שכזה נמצא במסכנת קיום ולכן אנו כבעלי עסקים חשוב שיהיה לנו ביקורת על העסק שלנו טיב המוצר והשירות שאנו מספקים, לבקר את העובדים וכל מי שבא במגע עם לקוחות.

כלים שניתן להשתמש בהם:

דו״חות לקוחות סמויים, ביקורות שירות פנים ארגוניות והכשרות עובדים מתאימות. חשוב לפני כל קמפיין פרסומי לראות שהמערך שלנו מקצועי ויכול לקלוט לקוחות חדשים ולספק את החוויה האולטימטיבית ביותר.

חשוב תמיד להיות בבקרה על איכות השירות/מוצר לדעת לתת שירות טוב במידה וקוראים טעויות (אין אף פעם 100% הצלחה)

ההבדל בין עסק טוב לעסק כושל זה הדרך שבה הוא מטפל בבעיה

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב