פרסום זה דבר מעצבן

פרסום זה דבר מעצבן

כן, מה שקראתם! פרסום זה דבר מעצבן! נכון שהתשוקה שלכם למוצר/שירות שלכם או האהבה שלכם למקצוע שלכם הם מה שגורם לכם כל יום לקרוא, לצפות בסרטונים, ללכת להרצאות ולקחת יעוץ אבל בסופו של יום, הלקוח מתעצבן ושונא שדוחפים לו מסרים פרסומיים בכל מקום.

אותם המסרים האלה שקוטעים לו את התוכנית שהוא אוהב כדי לצאת למשדר פרסומות, מפריעים לו באמצע משחק הכדורגל, מעקבים אותו לקריאת כתבה ואפילו נכנסים לו בין הסטורי של החברים והתוכן המעניין באינסטגרם.

מתי שנקדים להבין שהאדם הממוצע סולד מפרסומות ככה נדע להתגבר על אותו המכשול בדרכים יצירתיות. 

בואו נגיד את האמת: פרסומות זה דבר מעצבן!

ניתן כמה דוגמאות לאנשים שהשכילו להשתמש בדרכים יצירתיות כדי ״להמתיק את הגלולה״ אצל הלקוח הפוטנציאלי כדי שיהנה לצרוך את התוכן הפרסומי שלנו.

דוגמא טובה ופופלארית מאוד לעת כתיבת פרק זה הוא הנושא של הפיכת הפרסום השיווקי לשיר. היה ניתן לראות את זה בפרסומת של בזק עם עומר אדם, ״בוקר טוב״, הטלויזיה של yes עם ״קומסי קומסה״ ועוד רבים וטובים שהצטרפו לטרנד.

מוזיקה מטבעה היא דבר שמאוד חקוק בזכרון ואסטרטגיה לשימוש בשיר יכולה להיות דרך נהדרת להעברת מסרים.

מה שכן, חשוב שהחיבור לזמר/פרזנטור יהיה הגיוני וישרת את המטרה (כתבתי בדיוק על זה כאן)

מוזיקה היא דרך נפלאה לייצר זכירות וניתן לראות זאת בנוסף בפסקול לסרטים,

לדוגמא:

כשנשמע את השיר של סלין דיון נזכר בסרט טיטאניק, השיר של אירוסמית יזכיר לנו את ארמגדון ואפשר להמשיך עם אינסוף דוגמאות. 

מוזיקה היא דרך נהדרת לייצר זכירות ולהפוך משהו מציק למשהו חיובי

הדרך הטובה ביותר היא שימוש נכון בפלטפורמות הפרסום השונות והעברת המסרים בהתאמה לפלטפורמה.

לדוגמא:

אם מדובר על מסכי הלדים באצטדיון, חיבור של המותג לכדורגל/למשחק ספציפית יתקבל יותר בקלות אצל הלקוח הפוטנציאלי. חובבי הספורט בטוח זוכרים את הפרסום של רותם סלע ו״אלקטרה״ כאשר כביכול חזתה סלע את המתרחש במגרש. דבר שבנוסף הפך ל״ויראלי״ ברשתות החברתיות והחברה השיגה תפוצה ענקית.

ברשתות החברתיות השונות חשוב לשמור על המסר בהתאמה לפלטפורמה כך שהפרסום ישתלב בצורה הגיונית. מסר בסטורי באינסטגרם שיראה יותר אותנטי ויועבר בהתאמה לפלטפורמה יהיה יותר מעניין ויותר ימשוך את העין מאשר אותה המודעה שמותאמת יותר לשלט בילבורד.

ברשתות החברתיות תתנהגו כמו יוצרי תוכן מובילים ופחות כמו מפרסמים קלאסיים. רשת חברתית היא לא בילבורד

אנחנו בתור משווקים ומפרסמים צריכים לדעת מה הלקוח התכוון לצרוך ואיך אנחנו מתאימים את הפרסום שלנו לאותה הפלטפורמה ולאותו סוג התוכן וכך גם יגדלו הסיכויים שלנו לקבל את מלא תשומת הלב של הלקוח. 

חשוב לנסות כמה שיותר להיות יצירתיים, מעניינים כדי להעביר את המסר ולא להבלע בין אלפי הפרסומות שכל אדם רואה ביום, המלחמה על הלקוח היא על תשומת הלב שלו ולא על העיניים שלו.

מי שיזכה בתשומת הלב יזכה בלקוח. 

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב