פרסום נכון בפייסבוק

7 טיפים לפרסום נכון בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק הפך להיות ה״12 שנות לימוד״ של עולם הפרסום, הבסיס שכל מפרסם מתחיל למתקדם נמצא שם, במאמר הבא הבאתי לכם 7 טיפים שישפרו את הפרסום שלכם ברשת החברתית

פייסבוק, הפרסום שכולם מתחילים איתו
  1. השתמשו בתמונה מדהימה – הדבר הראשון שהגולשים יבחינו שבעת הגלילה בפיד זה התמונה. ככל שהתמונה תיהיה מושכת יותר ככה יותר גולשים ישימו לב בעת הגלילה ויעצרו, כמובן שניתן להשתמש בכל אלמנט ויזואלי כדי למשוך את תשומת הלב כמו סרטון, גיף וכיוצא בזה. חשוב לזכור שיש לנו כמה שניות בודדות במקרה הטוב כדי למשוך את תשומת לב הגולשים ולכן חשוב לשים לב לכל פרט בויזואל כדי ליצור את העיניין הראשוני
  2. מודעות שונות לקהלים שונים – חשוב לזכור, זה שהמוצר שלכם פונה לקהלים רבים זה בסדר אך לא כל ויזואל או שפה ידברו לכל סוגי הקהלים, חשוב לפנות לכל קהל בשפה שמתאימה לו עם ויזואל שיעניין ויעצור אותו, ככה נקבל דירוג גבוהה מ פייסבוק והחשיפה שלנו תיהיה זולה יותר וכמו כן גם העלות לתוצאה וכמובן הקהל יותר יתחבר לפרסום שלנו. לכן חשוב שנשים לב להראות את הקריאייטיב הנכון לקהל הנכון.
  3. לחפור עמוק בקהל היעד – אחרי שמיקדנו את קהל היעד חשוב להבין מיהו הקהל יעד שלנו ומה הוא אוהב לראות ולצרוך, להביא ולשים במרכז הפרסום שלנו את מה שהקהל אהב, היה מעורב ונקט בפעולה כלשהי בפרסום את כל הנתונים האלה אנחנו יכולים להוציא מניתוחים של קמפינים שהסתיימו והמידע שם צריך לשמש אותנו לפוסטים טובים יותר בעתיד. בנוסף יש לזהות את גודל קהל היעד ולהבין האם המסר שרצינו להעביר בפרסום עבר ונתפס בגודל קהל היעד. לדוגמא אם יש לי קהל יעד של 2000 אנשים ואני רוצה להעביר להם מסר מסויים אצטרך בממוצע כ4-5 הופעות של הפרסום כדי להעביר מסר ועם העלות שלי ל1000 חשיפות בפייסבוק הוא באיזור ה40 ש״ח הרי שלהעביר את המסר הוא 40 כפול 2 שזה 80 שקלים כפול
  4. השתמשו בהוכחה בפרסום – קהל היעד שלנו שמוצאים במסרים פרסומיים רבים הם מאוד סקפטיים לגבי המידע שהם צורכים, זאת הנחה הבסיס שממנה צריך לצאת ולהבין שכדי לתפוס אותם ולייצר אמון בפסלון אנחנו צריכים להביא ״הוכחה״ וביסוס לדברים שאחנוו אומרים. ההוכחה הוא מידע שהלקוח הפוטנציאלי יכול לאמת ואז להחליט אם לקחת בפעולה. לדוגמא אם לקוח שלי יהיה קוקה קולה, יהיה יותר נוח לעסק קטן לעשות איתי עסקים כי מה שטוב למותג גדול יהיה טוב גם בשבילו או אם יש זכיה בפרס מסויים או תעודה יוקרתית. חשוב לתת למידע בסיס והוכחה. עוד על אמון לקוחות תוכלו לקרוא כאן
  5. המשכיות בפרסום – מתוך הפייסבוק, מגוגל או אינסטגרם מעבירים לדף נחיתה או אתר, חשוב לשמור על המשכיות של הגודל וקהל היעד הפוטנציאלי, הדבר יוצר חווית לקוח ראשונית מעולה כי הפרסום שמעניין אותה ועמוד היעד מדברים את אותה השפה.
  6. בחרו את ייעוד הקמפיין הנכון – חשוב להבין שפייסבוק הוא כלי טכנולוגי והכלי אוטומטי ויודע להביא תוצאות מדהימות למפרסמים הנכונים לכן חשוב להבין מה כל מטרת קמפיין אומרת ובכדי לעשות קמפיין מוצלח יש לבחור במטרת הקמפיין המתאימה לדוגמא אם אנו רוצים לייצר רכישות באתר שלנו ובחרנו במטרת קמפיין ״מעורבות״ אנחנו לא יכולים להאשים את פייסבוק שלא השיג את המטרה כמו כן במקרה הפוך שאם בחרנו תנועה לאתר אז להתפלא שאין על המודעה לינקים או תגובות. פייסבוק יודע להביא תוצאה לפי מה שמבקשים ממנו ולכן חשוב לבקש את מטרת הקמפיין הנכונה שאליה אנחנו מכוונים
  7. צרו נוסחה מנצחת שעובדת בשבילכם – רבים מהמפרסמים פשוט עושים קידום פוסט ספציפי מקווים ומצפים לתוצאות. בפועל ברוב המקרים זה לא קורה. צרו לעצמכם נוסחא מתקדמת יותר ותעבירו את הגולש הספציפי במסע פרסום חוויתי שבסופו הוא ישתוקק לרכוש את המוצר או השירות שלכם. לדוגמא: בהתחלה פרסמו פוסט ערך ומידע שיכול לעניין את הגולשים וקדמו את מודעת הפרסום בקמפיין ״מעורבות״ לאחר מכן קחו מהלקוח ״דמי רצינות״ וקחו ממנו טלפון ומייל ושלחו לו מדרך דיגיטלי במייל.לאחר שהלקוח קיבל מכם ערך והראה רצינות זה השמן למכור לו ולהציע לו את השירות שלכם. הסבירות והתוצאות לא יאחרו להגיע. זוהי דוגמא אחת מיני רבים לדרכים שיכול לעבור לקוח עד לרכישת המותר או השירות שלכם.

האם המאמר עיניין אותך?

Sharing Is Caring

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם אתה כבר כאן

קודם
הבא

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב