מודעות פרסום זה דבר מעצבן

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

כן, מה שקראתם! מודעות פרסום זה דבר מעצבן!

נכון שהתשוקה שלכם למוצר/שירות שלכם או האהבה שלכם למקצוע הם מה שגורם לכם כל יום לקרוא

לצפות בסרטונים

ללכת להרצאות ולקחת יעוץ אבל בסופו של יום

הלקוח מתעצבן ושונא שדוחפים לו מסרים פרסומיים בכל מקום.

אותם המסרים האלה שקוטעים לו את התוכנית שהוא אוהב כדי לצאת למשדר פרסומות

מפריעים לו באמצע משחק הכדורגל

מעקבים אותו לקריאת כתבה ואפילו נכנסים לו בין הסטורי של החברים והתוכן המעניין באינסטגרם.

מתי שנקדים להבין שהאדם הממוצע סולד מפרסומות

ככה נדע להתגבר על אותו המכשול בדרכים יצירתיות. 

מודעות פרסום
בואו נגיד את האמת: מודעות פרסום זה דבר מעצבן!

ניתן כמה דוגמאות לאנשים שהשכילו להשתמש בדרכים יצירתיות

כדי ״להמתיק את הגלולה״ אצל הלקוח הפוטנציאלי כדי שיהנה לצרוך את התוכן הפרסומי שלנו.

דוגמא טובה ופופלארית מאוד לעת כתיבת פרק זה

הוא הנושא של הפיכת מודעות הפרסום השיווקי לשיר.

היה ניתן לראות את זה בפרסומת של בזק עם עומר אדם

״בוקר טוב״, הטלויזיה של yes עם ״קומסי קומסה״ ועוד רבים וטובים שהצטרפו לטרנד.

מוזיקה מטבעה היא דבר שמאוד חקוק בזכרון

ואסטרטגיה לשימוש בשיר יכולה להיות דרך נהדרת להעברת מסרים.

מה שכן, חשוב שהחיבור לזמר/פרזנטור יהיה הגיוני וישרת את המטרה (כתבתי בדיוק על זה כאן)

מוזיקה היא דרך נפלאה לייצר זכירות וניתן לראות זאת בנוסף בפסקול לסרטים,

לדוגמא:

כשנשמע את השיר של סלין דיון נזכר בסרט טיטאניק

השיר של אירוסמית יזכיר לנו את ארמגדון ואפשר להמשיך עם אינסוף דוגמאות. 

פרסום מודעות
מוזיקה היא דרך נהדרת לייצר זכירות ולהפוך משהו מציק למשהו חיובי לטעמי הרבה יותר טובה ממודעות פרסום רגילות

הדרך הטובה ביותר היא שימוש נכון בפלטפורמות הפרסום השונות והעברת המסרים בהתאמה לפלטפורמה.

בואו נדבר על מודעות פרסום שעובדות טוב יותר

בואו ניקח את מסכי הלדים באצטדיוני כדורגל.

פרסום אופליין פופלרי בקרב מותגים

ההמלצה שלי היא לבצע חיבור של המותג למשחק ולסיטואציה ובכך אותה מודעת פרסום תעבור בייתר קלות אצל הלקוח הפוטנציאלי.

חובבי הספורט בטוח זוכרים את הפרסום של רותם סלע ו״אלקטרה״

כאשר כביכול חזתה סלע את המתרחש במגרש.

דבר שבנוסף הפך ל״ויראלי״ ברשתות החברתיות

למרות שמדובר במקריות חברת ״אלקטרה זכתה מאותו המהלך לתפוצה ענקית

ברשתות החברתיות השונות חשוב לשמור על המסר בהתאמה לפלטפורמה כך שהפרסום ישתלב בצורה הגיונית

מודעות פרסום אותנטיות יותר עוברות וחודרות טוב יותר את קהל היעד

מסרים בסטורי באינסטגרם ככל שיראו יותר אותנטי ויעברו בצורה המתאימה לפלטפורמה

ככה יהיה יותר קל לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד

מודעות הפרסום שיהיו אותנטיות יותר יעברו טוב יותר ממודעות שנראות כמו מודעות פרסום המתאימות לבילבו

פרסומת
ברשתות החברתיות תתנהגו כמו יוצרי תוכן מובילים ופחות כמו מפרסמים קלאסיים. רשת חברתית היא לא בילבורד

יותר תוכן פחות מודעות פרסום

דרך מדהימה היא שיווק באמצעות תוכן

שווה שנשתמש בה כדי ליצור מודעות פרסום ״פחות מציקות״

הרי הגולש חיפש משהו ואנו הבאנו לו את הפתרון

עסקים בימינו מבינים שהתוכן הפרסומי שמקבל חשיפה גבוה ומשפיע על קהל היעד

הם תכנים אשר נותנים ערך.

קהל היעד עוקב בהדיקות אחרי אותם העסקים אשר ממלאים את החיים שלהם בהשראה.

הפרסום והזכירות שאנו יוצרים למותג מתקיים גם אם לא עשינו את זה במודעת פרסום שנראת כמו בילבורד.

תשומת לב הלקוחות הם שם המשחק במודעות פרסום

אנחנו בתור משווקים ומפרסמים צריכים לדעת מה הלקוח התכוון לצרוך

איך אנחנו מתאימים את הפרסום שלנו לאותה הפלטפורמה ולאותו סוג התוכן

כך גם יגדלו הסיכויים שלנו לקבל את מלא תשומת הלב של הלקוח. 

חשוב לנסות כמה שיותר להיות יצירתיים

מעניינים כדי להעביר את המסר ולא להבלע בין אלפי הפרסומות שכל אדם רואה ביום

המלחמה על הלקוח היא על תשומת הלב שלו ולא על העיניים שלו.

מי שיזכה בתשומת הלב ככל הנראה יזכה בלקוח

תהפכו את מודעות הפרסום שלכם לכאלה שיצליחו לתפוס את תשומת הלב

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש