שיווק גרילה – שוברים מוסכמות

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

שיווק גרילה הוא סוג של שיווק, המשתמש בשיטות שיווק לא קונבנציונליות, בכדי להגיע לכמה שיותר חשיפות.

בגלל שמדובר בשיטת שיווק לא קונבנציונלית, הסיכוים לזכירות בקרב הקהל עולים. (Brand Awareness).

כאשר יש לכם מוצר/שירות מנצח, כזה שאתם כל כך מאמינים ומשקיעים בו

לפעמים בא לכם לעצור הכל ולצרוח כדי שכולם ידעו שאתם קיימים.

בגלל ששיטת שיווק זו היא לא קונבנציונלית, שוברת שגרה ומפתיעה ה-Impact (פגיעה) שלנו בכל לקוח חזק יותר.

בנוסף בשל העובדה שמדובר במשהו יוצא דופן, הסיכוי שמהלכים מסוג זה יהפכו לויראלים עולה.

הקהל ישתף ברשתות חברתיות, ישלח לחברים, בקבוצות וואטסאפ וכו'.

כאשר אנו מעוניינים לייצר מהלך של שיווק גרילה

עלינו לחשוב על כמה נקודות עיקריות שיכולות להנחות אותנו במציאת הרעיון המתאים.

שיווק גרילה – דוגמאות

פרסום גרילה מצויין תואם את ערכי החברה, את ה"אני מאמין" שלנו ואת מה שאנו רוצים לשדר

גרילה שיווק
נייקי בשיווק גרילה
פרסום גרילה
שיווק גרילה של חברת נייק

מפתיע ושובר שגרה – שיווק שפוגש את הקהל במקום ובזמן עם פעולה, מיצג או כל דבר שלא ניתן להשאר אדישים אליהם

פרסום לא שגרתי
שיווק גרילה עוזר לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות

שיווק גרילה שנון וחכם

פרסום גרילה מיוחד
פרסום גרילה של מקדונלדס
שיווק יוצא מהקופסא
היינץ מעבירים מסר בצורה מיוחדת

מבדר ומעלה חיוך

מעביר את המסר בצורה מקורית ושוברת שגרה

משתלב ופוגש אותנו באיזור מפתיע ולא שגרתי

אם אמרתם לעצמכם, ״טוב, זה לא פייר אתה מראה פה מותגי ענק עם תקציבים גדולים, אני לא יכול להרשות לעצמי את כל הטוב הזה" –

הדוגמא הזאת בשבילכם

בכדי שמהלך כזה יצליח, לא חייבים להשקיע תקציב רב, או להשתמש בכלים יקרים.

בעזרת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא

ניתן לגשר על פערי תקציב ובכל זאת לבדר את הקהל, לחדש, להפתיע ולהעביר מסרים בצורה מיוחדת.

לסיכום

פרסום גרילה הוא כלי אפקטיבי ליצירת ״באז״, מודעות למותג וחיזוק הזכירות.

בשל השימוש במקומות שונים, מגוונים ולא קונבנציונלים

אנו מעלים את הסיכוי שהמסר יעבור לקהל שיפגוש את הפרסום.

כמו כן, לשיטת השיווק הנ״ל יש גם חסרונות, כמו קושי במדידה וייחוס של הצלחת המהלך.

בנוסף, בישראל דורשים אישורים רבים ובירוקרטיה

מטילים קנסות על אי ציות לחוקים, ועוד מגבלות בהתאם לרעיון ובמהלך.

מקווה שהוספתם עוד כלי לארגז הכלים השיווקי שלכם, וקיבלתם השראה מהדוגמאות.

מעוניינים לקרוא על שיווק חוויתי, הקליקו כאן

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש