הפודקסט לבן על שחור

STREAMING VALUE

מוזמנים לעלות לשידור!

מרגישים שיש לכם ערך לתרום? יש לכם שאלה? רוצים להביע דעה על פרק מסויים? עשיתם קמפיין מוצלח ואתם רוצים לשתף? קמפיין לא הצליח לכם ויש לכם תובנות?

גללו לטופס שבתחתית העמוד

הצטרפו לקהילת הפייסבוק

בפודקסט “לבן על שחור”, אנגיש לכם את עולם השיווק והפרסום, המיתוג ועולם הדיגיטל לבעלי עסקים. בחרתי בפינצטה את האורחים בפודקסט – דמויות מעניינות שמגיעות מעולם הפרסום, ויחלקו איתנו את התובנות שרכשו בעקבות הניסיון שלהם. בחיים לא הכול ורוד – נדבר על הקשיים, האתגרים, ועל הטעויות שקורות בדרך. בפודקסט נדבר ת’כלס, ונצלול יחד לסודות של עולם הפרסום, והפסיכולוגיה המרתקת שעומדת מאחוריו.

פרק 41 - מסע לקוחות דיגיטלי - הדרך שהופכים מישהו זר ללקוח משלם

 בפודקאסט לבן על שחור דיברתי על מסעות לקוחות בדיגיטל או משפכי שיווק (כל אחד קורא לזה אחרת)  נושאים מתוך הפרק: למה כיום מאוד קשה למכור בלי מסעות שכאלה? איך הפתרון הזה עוזר במכירות? דברים שחשוב לדעת כשבונים מסע לקוח דיגיטלי? טיפים וטריקים שיעזרו לכם להצליח בפרסום בדיגיטל

פרק 40 - איך פוגעים בול בקהל היעד

בפרק 40 בפודקאסט לבן על שחור התארח מושיקו תמם. מושיקו קופירייטר ומנהל מחלקת שיווק בבלו גירף מדיה. נושאים מתוך הפרק: קהל יעד, מה זה בתכלס? ניתוח ופילוח קהלים, איך ולמה? 5 טיפים לטרגוט שפוגע בול איך מחברים קריאטיב לקהל היעד בכדי לייצר Impact  מה יותר חשוב קריאטיב או קהל יעד לעמוד הפייסבוק של מושיקו > כאן

פרק 39 - אותנטיות בשיווק ובפרסום

 בפודקאסט לבן על שחור הצגתי את הגישה שלי לגבי אותנטיות בשיווק ובפרסום. נושאים מתוך הפרק: למה אני מתכוון כשאני אומר אותנטיות בשיווק ובפרסום? למה אותנטיות עובדת טוב יותר? האם כל עסק צריך להיות אותנטי? מה אנחנו יכולים לעשות בכדי להיות יותר אותנטים?

פרק 38 - איך קהילות מותג מצמיחות עסקים במעל ל-19%?

 בפודקאסט לבן על שחור התארח אליאב סר. אליאב הוא יזם בתחום קהילות המותג, מקים את קהילוג – הבית של קהילות המותג ומלווה ומייעץ לארגונים, חברות ועסקים איך ליצור חדשנות בשיווק פורץ דרך. נושאים מתוך הפרק: מה זה קהילות מותג? מהו שיווק ממוקד חוויה? מהן המגמות בעידן החדש? מחקרים ונתונים על קהילות מותג? לאתר של אליאב 

פרק 37 - קלאבהאוס, השחקן העולה של הרשתות החברתיות

 בפודקאסט לבן על שחור התארחה בר שלג. בר יוצרת תוכן, מנהלת רשתות חברתיות ומנהלת קהילת קלאבהאוס ישראל נושאים מתוך הפרק: מה זה בכלל קלאבהאוס? מה הפעולות שעשו האפלקציה שהפכו את המועדון לאקסלוסיבי? איך בתור משווקים ובעלי עסקים אנחנו יכולים להשתמש בפלטפורמה? לעמוד אינסטגרם של בר 

פרק 36 - מוזיקה וסאונד כאמצעי שיווק

בפרק 36 בפודקאסט לבן על שחור דיברתי על החשיבות של מוזיקה וסאונד בעולמות השיווק והפרסום ההשפעות שזה יכול ליצור, נתתי דוגמאות מקטעי סאונד, זימזתי ושרתי להנאתי. נושאים מתוך הפרק: מה הטעות נפוצה של הפקות פרסום? מה אפשר ללמוד מעולם הסרטים בהקשר של שיווק ופרסום? מזה פסיכואקוסטיקה ואיך זה מתקשר לעולמות השיווק? מוזיקה ומטען, מה עושים עם זה? זכויות יוצרים – האם אנחנו יכולים להשתמש בכל מוזיקה שנרצה?

פרק 35 - שיווק אפליקציות אורגני, ממה הוא מורכב ולמה אסור לאפליקציות להתעלם מזה

בפרק 35 בפודקאסט לבן על שחור התארח רוברט נחום. רוברט הוא הבעלים של טופנדה משרד המתמחה בקידום אפלקציות ובנוסף הבעלים של קהילת טרגטת – קהילה בנושאים שיווק דיגיטלי. נושאים מתוך הפרק: מה ההבדלים בין חנויות האפליקציות של גוגל ושל אפל? מה הם המרכיבים המרכזיים שמשפיעים על הדירוגים בחנויות האפליקציות? טיפ חשוב למפתחי אפליקציות בתחילת דרכם. לאתר של טופנדה | לאתר של טרגטת

פרק 34 - היום שאחרי המשבר

בפרק 34 בפודקאסט לבן על שחור דיברתי על היום שאחרי המשבר. נושאים מתוך הפרק: כל עסק צריך עכשיו כסף, מה חשוב להקפיד בחזרה הראשונית? מזה אומר לעבוד ״רזה״ ולמה זה כל כך חשוב? מה יקרה עם הדיגיטל והאונליין אחרי שנחזור לשגרה? עסקים שהיו סגורים כל התקופה? מה הם צריכים לעשות? תו הסגול? תו הירוק? האם רק החוק חשוב? ומה המחויבות שלנו בתור עסקים? האם זה זמן טוב להרפתקאות יזמיות? אין יותר הנחות, עכשיו צריך להחזיר – איך עושים את זה נכון? תכנון ואסטרטגיה, תוכנית ב’ ג’ מה כדאי לעשות?

פרק 33 - הדרך לספר מקצועי משלך, יתרונות, חסמים ואיך להתגבר עליהם

בפרק 33 בפודקאסט לבן על שחור התארחה מיכל זוהר. מיכל היא אישה כותבת שיש לה שני כובעים – כתיבה שיווקית וכתיבה יוצרת – שהספר שלה הגיע אפילו לנשיא המדינה. נושאים מתוך הפרק: מה היתרונות של הוצאת ספר מקצועי לאור וואיך זה יכול להקפיץ לי את העסק? למה רוב בעלי העסקים לא מוציאים ספר לאור? איך מתגברים על מה שחוסם אותנו מלעשות את זה? מה צריך לדעת כשמוציאים ספר? איך לא ללכת לאיבוד בכל התהליך? לאתר של מיכל > כאן

פרק 32 - למה לפנות למי שצריך את המוצר/שירות שלנו זה טעות?

בפרק 32 בפודקאסט לבן על שחור התארח יניב לב ארי. יניב שועל ותיק ובעל נסיון עצום בקופירייטינג ופרסום בדיגיטל. נושאים מתוך הפרק: אנשים לא עושים את מה שהם צריכים לעשות, הם עושים את מה שהם רוצים לעשות, ולכן אנשים לא קונים את מה שהם צריכים לקנות, הם קונים את מה שהם רוצים לקנות! איך יודעים שאני הולך לשווק לקהל הנכון? עונים על 4 השאלות שקשורות באווטאר שלי, וכותבים את התשובות לא מתוך הביקורתיות שלנו כלפי האווטאר, אלא מתוך האמפתיה שלנו כלפי המצב שבו הוא נמצא: א. מה הבעיה שלו? ב. למה זה מפריע לו? ג. למה הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו? ד. למה הוא מוכן לשלם כסף על הפתרון? להרשמה לניוזלטר של יניב ״הסודות של הקופירייטרים״ > כאן

פרק 31 - שימוש בסושיאל ככלי להתקדמות בחיים

בפרק 31 בפודקאסט לבן על שחור התארח אופק חילאי. אופק הוא מומחה לשיווק למיתוג אישי ברשתות חברתיות. גילוי נאות מאופק – התרגשתי מאוד – בפודקאסט אמרתי שהשקעתי מאות אלפיי שקלים בלימודיי שיווק, כשבפועל השקעו עשרות אלפי שקלים. גם לי זה קורה, בכל זאת בנאדם. נושאים מתוך הפרק: מה זה אומר ומי טבע את המונח מיתוג אישי? למה מיתוג אישי נועד ומה המטרה שלו? מספר עצות פרקטיות לאיך עושים את זה נכון. לעמוד אינסטגרם של אופק > כאן

פרק 30 - מה למדתי מספרי שיווק ומכירות רבי המכר?

בפרק 30 בפודקאסט לבן על שחור התארח ליאור בן זקן או בשמו המקצועי ד״ר הספרים. לליאור יש עמוד אינסטגרם מגניב בו הוא מעביר בצורה פשוטה ונוחה תובנות מספרים שקרא ולמעשה מסכם נושאים רבים מתוך הספר לפוסט נוח וכיף לקריאה. נושאים מתוך הפרק: מהם 2 התחומים המשפיעים ביותר בעסקים? מהם 2 סודות השיווק אשר עובדים על כל לקוח ובכל סוג עסק? מהם התחומים בו הרבה אנשים מוציאים כספים בלי פרופורציות? מה הקשר בין כאב ולסכום שאני מוכן לשלם? לעמוד האינסטגרם של ד״ר הספרים > ‏כאן

פרק 29 - אסטרטגיה אישית להגשמת חלומות

בפרק 29 בפודקאסט לבן על שחור התארחה שלי סבר, שלי היא יועצת אסטרטגית למיתוג עסקי ואישי, פודקאסטרית והזוכה בפודקאסט השיווק הטוב ביותר לשנת 2020 של מגזין גיקטיים. נושאים מתוך הפרק: מה זה בכלל אסטרטגיה אישית? למה כל כך חשוב שתהיה לנו אסטרטגיה אישית? איך בוחרים את היעדים שלנו? איך אפשר לדעת מה מניע אותנו להצליח? מהו המודל היפני להגשמה אישית? 4 שיטות קלות ופשוטות לקבלת החלטות?
מה המנוע צמיחה בפן האישי והעסקי? לאתר של שלי כאן

פרק 28 - לפני שבונים נכסים דיגיטלים - כל מה שחשוב לדעת

בפרק 28 בפודקאסט לבן על שחור התארח עשהאל דרייר, עשהאל עוסק בנכסים דיגיטליים וקידום אתרים משנת 2014, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי. נושאים מתוך הפרק: מה זה נכס דיגיטלי? מהם 6 השלבים לבניית נכס דיגיטלי? כמה זמן לוקח להקים נכס דיגיטלי? כמה מרוויחים מנכס דיגיטלי? באיזו נישה כדאי להקים נכס דיגיטלי? איך למצוא מי ישלם עבור הנכס? וכמובן – איפה אפשר ללמוד עוד, על נכסים דיגיטליים, ומה צופן עתיד הנכסים הדיגיטליים. לאתר של עשהאל > ‏כאן

פרק 27 - כל מה שחייב לדעת על הקמת עסק חדש

בפרק 27 בפודקאסט לבן על שחור התארח אהוד טייץ. אהוד הוא בעל חברת פרסום בתחום הדיגיטל. נושאים מתוך הפרק: צעדים נכונים לבניית עסק מ-0 החל בבחירת שם הכולל מיתוג, ובחירת פלטפורמות לפרסום, ועד מיסוי ואדמיניסטרציה שוטפת. הפרק סופר חשוב ליזמים ובעלי עסקים חדשים אבל כמובן מתאים גם לוותיקים שבנינו. האזנה נעימה. לאתר של אהוד > לחצו כאן 

פרק 26 - ניהול על בסיס תובנות לעסקים שרוצים לצמוח

בפרק 26 בפודקאסט לבן על שחור התארח מרום אוחיון. מרום הוא יועץ לשיווק ואסטרטגיה שמלווה עסקים להגשמת היעדים שלהם. נושאים מתוך הפרק: מה היא אסטרטגיה ואיפה אנחנו פוגשים אותה? למה חשוב לאבחן לפני שקופצים לפתרונות? חשיבות עבודה עם יעדים? איך ולמה מודדים תהליכים עסקיים? זיהוי והסקת מסקנות על בסיס נתוני מפתח ועיקרון חשוב לניהול זמן. איזה מערכת עוזרת למליוני עסקי פם בעולם לקחת החלטות טובות יותר? האם להצמד לתקציבים בכל מחיר? לאתר של מרום > כאן

פרק 25 - המסע המשוגע של היזמות

בפרק 25 בפודקאסט לבן על שחור החלטתי לשתף לראשונה את הסיפור האישי שלי בעולם היזמות. הדרך שעברתי והדברים שלמדתי במהלך הדרך. נושאים מתוך הפרק: איך הגעתי לעולם היזמות? האם עולם היזמות מתאים לכולם? תובנת היזם היוזם. תופעות הלוואי של היזמות והמחיר שצריך לשלם. 

פרק 24 - תוכנית עסקית ותהליכי עבודה. עושים סדר בבלאגן

בפרק 24 בפודקאסט לבן על שחור התארחה מורן ווילף, מורן מורן וילף מלווה ומייעצת לעסקים קטנים ומגיעה עם ניסיון בחברות גדולות ומאמינה שגם לעסקים הקטנים מגיע להנות מתהליכי עומק כמו ייעוץ עסקי ואסטרטגי נושאים מתוך הפרק: מה הקשר בין אהבה לרשימות לבין ניהול עסק? למה תכנית עסקית זה לא דבר כזה מפחיד ובעצם – כל עסק חייב אותה? יש לכם תכנית עסקית? ככה מוודאים שהיא לא תשכב במגירה ומיישמים אותה ביום יום למה כולנו מנהלים תהליכי עבודה שאנחנו אפילו לא מודעים לקיומם איך מגדירים יעדים כספיים בצורה פשוטה וברורה? לאתר של מורן ווילף > כאן 

פרק 23 - כתיבה שיווקית - איך מניעים לפעולה בעזרת טקסט?

בפרק 23 בפודקאסט לבן על שחור התארח רוס דניל, רוס הוא קופירייטר ומומחה לכתיבה שיווקית. נושאים מתוך הפרק: מהם סימנים אמיתיים? איך מייצרים אמון דרך כתיבה? מה הקשר בין שליליות לאמון? רמזים ככלי בכתיבה שיווקית. עיצוב יפה ממש או פשוט? למה הכי גרוע זה האמצע? ועוד נושאים מעניינים ומעשירים רוס בונה מערכי שיווק למומחים, יועצים או מטפלים, שרוצים למכור יותר קורסים או סדנאות לאתר של החברה של רוס ארטמיס > כאן 

פרק 22 - חשיבות שפת הגוף ליזמים ובעלי עסקים

בפרק 22 בפודקאסט לבן על שחור התארחה נועה לזרי, נועה עם מומחית בשפת גוף. נושאים מתוך הפרק: איך שפת גוף השפיע בבחירת האדם החשוב בעולם? האם שפת גוף חשובה גם בשיחת טלפון או בזום? צילום סרטונים שיווקים, איך עושים את זה נכון? מה הכח של שפת גוף על התת מודע? לדבר עם ידיים, כדאי או לא? מה הפך את הסרטונים הכי נצפים בTED לכאלה? שפת גוף בתמונות סטילס, איך עושים את זה נכון? ועוד נושאים מעניינים קישור לקהילה של נועה כאן קישור ליוטיוב “לדבר עם הידיים”

פרק 21 - מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם

בפרק 21 התארח תמיר פרקש, מנהל סוכנות הדיגיטל White Collar תמיר מרצה ויועץ בתחום מדיניות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם והוא הראשון להקים את הנישה הזו בישראל. נושאים מתוך הפרק: מהי המדיניות, למה היא נועדה, איך ניתן למנוע חסימות של חשבונות ומקנח בעצות חשובות שכל מפרסם חייב להכיר.

פרק 20 - העידן של התקשורת החזותית

בפרק 20 התארח איליה שבקוב המוכר גם בשם mr.shabek, מומחה לתקשורת חזותית ולשיווק באינסטגרם. נושאים מתוך הפרק: מדוע תקשורת חזותית היא כלי מרכזי לשיווק כיום? האינסטגרם ככלי מוביל בתקשורת חזותית. מדוע לאותנטיות יש משמעות אדירה? איך תכנון יכול לעזור ביצירת תוכן גם כשיש מחסום יצירתי. מדוע לכל אלמנט באינסטגרם יש משמעות ואיך להשתמש בכל אחד מהאלמנטים. איליה מוביל עסקים להצלחה בעולם הדיגיטלי ומעביר סדנאות אינסטגרם ושיווק לאתר של איליה הקליקו כאן

פרק 19 - האם קהילות זה השיווק של העתיד?

בפרק 19 התארחה חופית נגר, יוצרת תוכן ומנהלת קהילות ותיקה ומנוסה, לשיחה על קהילות, עסקים ומה שביניהם. נושאים מתוך הפרק: למה קהילה זה לגמרי שיווק העתיד, איך יוצרים קהילה ייחודית ומבודלת וכמה טיפים מעולים שכדאי להכיר,וגם מאילו מלכודות רצוי להתחמק! אם התלבטתם עד היום אם לפתוח קהילה, תקשיבו מה יש לחופית להגיד לפני (ואז תרוצו מלאי אמביציה לפתוח אחת). לאתר של חופית הקליקו כאן 

פרק 18 - בניית אסטרטגיה להצלחה

בפרק 18 בפודקסט לבן על שחור התארח עידן שמואל. עידן הוא מייסד ומנכ״ל Stra יעוץ פורץ דרך, ויועץ עסקי מוסמך. עידן הגיע לקחת את הנסיון הרב שצבר במהלך השנים ומעניק לכם מהידע שלו. אז איך בונים אסטרטגיה להצלחה? האזינו ותדעו. נושאים מתוך הפרק: איך החזון מתחבר לאסטרטגיה? תוכנית אסטרטגית, כמה זמן צריך לתכנן? איך מפרקים את האסטרטגיה לפרקי זמן? איך קובעים יעדים מדידים? תוכנית פעולה, איך מתחילים? מזה מודל רמזור? מה ההבדל בין חשיבת תוצאתית לחשיבה תהליכית? לאתר של עידן הקליקו כאן 

פרק 17 - בואו נדבר על לינקדין

פרק 17 בפודקסט לבן על שחור הוא פרק שנולד דרך קשר בלינקדין. רשת חזקה של קשרים יכולה לייצר הזדמנויות, שיתופי פעולה והמון ערך לשני הצדדים. אז בפרק הזה אריאל לוין נותן בראש.
נושאים מתוך הפרק: איך רשת של קשרים עוזרת לנו מבחינה עסקית? אילו הזדמנויות עסקיות יש בלינקדין? האם לינקדין מתאים לכל עסק? מה אפשר ללמוד מהנסיון העשיר של אריאל בפרסום בלינקדין? מה השיטה שאריאל פיתח לקמפיינים בלינקדין? ועוד המון נושאים ותובנות.
קישור ללינקדין של אריאל > כאן  האתר של Soul Marketing תודה לאריאל על השיתוף.

פרק 16 - בואו נלמד ניהול קמפיינים מטעויות

פרק 16 בפודקסט לבן על שחור נולד בטעות. את שחר הכרתי כשראיתי פוסט שהוא פרסם בלינקדין עם ביצועי דיגיטל מרשימים, הפוסט היה עינייני ושחר הראה ידע. הגבתי לשחר שהכל טוב ויפה, וכולם מראים גרפים של עליות ונתונים מרשימים, אבל במציאות יש קשיים ולא תמיד הכל הולך חלק. מכאן הצעתי לשחר לעלות בפודקסט ולחלוק איתנו קמפיינים ודברים שפחות הלכו ואיך מתגברים עליהם. אז כמו שהבנתם, בפרק הזה שחר גגתי נותן בראש. שחר מנהל קמפיינים בסוכנות דיגיטל ואני אישית מאוד התחברתי לתובנות שלו. נושאים מתוך הפרק: למה תמיד חשוב להיות בבקרה? האם שווה תמיד לתת לגוגל/פייסבוק את השליטה? איך ניגשים לבנות קמפיינים בדיגיטל? ועוד המון טיפים ותובנות סופר מעניינות וחשובות.
קישור ללינקדין של שחר > כאן  מייל > כאן

פרק 15 - הטלמרקטינג חוזר ובענק

בפרק 15 בפודקסט לבן על שחור אנחנו מתחילים משהו חדש, אני מזמין אנשי מקצוע שמגיעים מעולמות השיווק והפרסום לחלוק מהידע שלהם ולשתף תובנות. הפרק הזה נועם פייגנבלום נתן בראש. נועם הוא מנהל מכירות של חברת hackerU ומתחתיו 40 אנשי מכירות. נושאים מתוך הפרק: למה חשוב שכל איש מכירות ידע למכור טלפונית? מה הקושי הגדול ביותר במכירה טלפונית? מה היתרון של מכירה פרונטלית על טלפונית ומה היתרון של מכירה טלפונית על פרונטלית? מה הכלים שעוזרים לאיש מכירות למכור? למה עבודה נכונה בשיחות מכירה טלפוניות יכולות לחסוך לנו הרבה זמן, כסף ומאמץ? איך יוצרים אמון בשיחה מכירת טלפונית? איך להוביל שיחת מכירה טלפונית? מהם 3 העשריות? איך למקסם מכירה טלפונית?
קישור ללינקדין של נועם > כאן 
מייל > כאן

פרק 14 - התנהגות צרכנים

בפרק 14 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על התנהגות צרכנים. אני חושב שזה נושא סופר חשוב, שהוביל לפרק עם המון ערך ותובנות. ספרו לי מה דעתכם. נושאים מתוך הפרק: מהי התנהגות צרכנים? אילו גורמים משפיעים על רכישה? מה המודל של מאסלו? השלב בחיים וההשפעות על רכישה. איך משתמשים בכלים הטכנולגיים בכדי להשפיע על התנהגות הצרכנים? היצע וביקוש, אפקט העדר, תהליכי קבלות החלטות, השפעות על התנהגות צרכנים (מחיר, ארץ ייצור, מותג) ועוד..

פרק 13 - קופירייטינג וסטוריטלינג

בפרק 13 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על קופירייטינג וסטוריטלינג. נושאים מתוך הפרק: איך הסיפור תורם להעברת המסר? מה הופך סיפור לסיפור טוב? דוגמאות ללמה אנשים קונים סיפורים? מהו ״נשק יום הדין״ בכל הקשור לקופירייטינג וסטורטלינג? למה קופי טוב הופך פרסום לזכיר יותר? האם בשביל סיפור טוב צריך לשקר? איך להפוך דברים שנראים לנו טריוויאלים לסיפורים מעניינים?

פרק 12 - פרסום אופליין (פרסום מסורתי)

בפרק 12 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על שיווק אופליין (שיווק מסורתי). נושאים מתוך הפרק: מהו פרסום אופליין? אילו פלטפורמות קיימות? מה היתרון הגדול ביותר בפרסום בטלויזיה? האם העיתונות מתה? מה ההבדל העיקרי בין פרסום אונליין לאופליין? מה הכלי החזק ביותר שיש בפרסום? האם פרסום אופליין מתאים לעסקים קטנים? מזה שיווק גרילה? האם עסק קטן יכול לעשות יחסי ציבור? ‏

פרק 11 - בואו נדבר על הפקות וידיאו

בפרק ה11 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על וידאו ככלי תוכן מוביל בשנת 2020. נושאים מתוך הפרק: למה וידיאו הפך לכלי כל כך פופולארי? איך מבצעים אופטימיזציה ליוטיוב מבחינת SEO? מתי כדאי להשתמש בסרטון אותנטי ומתי שווה ״להרים הפקה״? מה הן הדרכים היצירתיות לייצר וידאו טוב ודל תקציב? איך להגיע מוכנים להפקת וידאו? מה הופך את הוידאו לכלי עוצמתי בידי משווקים? איך לעשות סרטוני Live? מה הם סרטוני How to, ולמה כדי לכם לייצר הרבה כאלה? האם וובינרים והדרכות בוידיאו, מחזירים את ההשקעה?

פרק 10 - שיווק באמצעות תוכן

בפרק העשירי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על שיווק באמצעות תוכן. נושאים מתוך הפרק: מהו תוכן, וכיצד ניתן לשווק באמצעות תוכן? למה שיווק עם תוכן היא דרך מעולה לקבל פניות איכותיות יותר? אילו סוגי תוכן קיימים ומה סוג התוכן הטוב ביותר כיום? למה חשוב לבנות אסטרטגיות תוכן ולבדוק איפה כדאי לנו לפרסם את התכנים שלנו? האם כדי לפרסם תוכן בזמנים קבועים? איך התוכן מכין את השטח לאיש המכירות, ומה הופך תוכן לתוכן טוב? מדוע הפצת התוכן לובש את המכנסיים בבית?

פרק 9 - מה הקטע של אינסטגרם?

בפרק התשיעי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על אינסטגרם. נושאים מתוך הפרק: מה הופך את אינסטגרם לכל כך פופלארית? איך אינסטגרם הצליחה לעזור לי להמחיש סיפור על חוויה בכמה רגעים ואיך אתם יכולים להשתמש בזה גם? האם כדאי שיהיה חשבון פרטי, יוצר או חשבון עסקי? איך דואגים שאנשים יגלו את הפרופיל שלך? האם כדאי להשתמש בבוטים? מה הדבר שאינסטגרם הכי אוהבים? מה זה Reels? ולמה כדאי לכם להיות שם? משתמשים בהאשטגים ובתיאור Alt? כדאי להשתמש בהאשטגים בעברית או באנגלית? מה היתרונות של העברת מסרים דרך קרוסלה? החשבון אינסטגרם שלכם מחובר לפייסבוק?

פרק 8 - קראטיביות, יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסא

בפרק השמיני בפודקסט לבן על שחור דיברתי על קריאטיביות ומחשבה מחוץ לקופסא. נתתי דוגמאות ורעיונות ליישום. נושאים מתוך הפרק: למה מסרים קריאטיבים מצליחים לחדור את הרעש יותר? מה הפעולה הפשוטה שתגרום לכם לחשוב קצת אחר? איך ״מפלפים״ את הלקוחות אבל בקטע טוב 😉 איך יוצרים חשיפה, קהל חדש ואחלה תוכן, וגם מהלך שיווק לדוגמא. עולם התוכן שלנו יכול להיות רחב יותר אם רק נקשר אותו לתחומים חופפים. האם כולם יכולים להיות יצירתיים? למה כשכולם עושים זיג תעשה זאג? מה הקושי הגדול בלפצח בריף וקריאטיב לפי מרטי נוימאייר? 

פרק 7 - פסיכולוגיה שיווקית ומניפולציות על המוח האינושי

בפרק השביעי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על פסיכולוגיה שיווקית, ונתתי כלים לביצוע מניפולציות צרכניות על הלקוחות. נושאים מתוך הפרק: על רגל אחת –  מזה פסיכולוגיה ופסיכולוגיה שיווקית? טריקים ישנים בפסיכולוגיה שיווקית שעדיין עובדים. איך פסיכואקוסטיקה קשורה לשיווק? איך שינוי דק בקופי יכול לייצר אפקט שונה לחלוטין מבחינה פסיכולוגית? מה מניע לקוחות לרכוש? מה תפקידו של התת מודע בתהליך הרכישה? למה אין חלונות ושעון בקזינו ואיך זה קשור לפסיכולוגיה שיווקית? האם מחיר גבוה גורם להנאה גדולה יותר? איזה ערך יש למותג בהקשר של פסיכולוגיה?

פרק 6 - ביג דאטה וניתוח נתונים גם לעסקים קטנים

בפרק השישי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על ביג דאטה וניתוח נתונים. נושאים מתוך הפרק: מזה בכלל דאטה? האם דאטה זה הזהב החדש? מדוע חברות גדולות התחילו למכור ישירות לצרכן למרות שהכסף הגדול נמצא בהפצה למשווקים? איך אנחנו אוספים דאטה? איך דאטה עוזרת בתרגוט הקמפיינים שלנו בדיגיטל? איך דאטה עוזרת לסגירת יותר עסקאות? איך הדאטה עוזרת בריגוש של הקהל שלנו? ועוד נקודות מעניינות…

פרק 5 - איך הופכים ליותר פרודקטיבים

בפרק החמישי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על פרודקטיביות ואיך להיות יעילים יותר. נושאים מתוך הפרק: מה אפשר לעשות עם העובדה שלבעל עסק היום יש מאות תפקידים? איך הטכנולוגיה הנגישה לנו את העבודה ויצרה אצלנו לחץ מטורף? איך ניגשים לפרויקט גדול? איזה סם נמצא לנו בגוף ועוזר לנו להיות יותר פרודקטיבים? אילו כלים שונים קיימים לניהול משימות? איך מנקים ומפנים את הראש ליצירתיות ולהתקדמות? איך פרודקטיביות הופכת אתכם לאדם יותר אמין? מהי רוטינת בוקר ורוטינת ערב? איך ניתן לפתח הרגלים טובים, מה הקשר בין עבודה יעילה לבריאות שלכם? מה עושים כשממש ממש עמוסים? מה ההבדל בין טרחנות לפרודקטיביות?

פרק 4 - ניהול עמוד עסקי וקמפיינים בפייסבוק

בפרק הרביעי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על הצד האלגוריתמי וניהול קמפיינים. נושאים מתוך הפרק: למה אנשים נכנסים לפייסבוק? למה חשוב שנכיר את מדיניות הפרסום של פייסבוק? למה מנהל המודעות הוא אחד הנכסים הדיגיטלים החשובים שלכם, ואיך לבדוק אם הוא שלכם? מה זה הפיקסל של פייסבוק? מזה דארק פוסט ומתי לעלות פוסט לעמוד ומתי לקדם פוסט בדארק? איך בנוי מנהל המודעות של פייסבוק? איזה סוגי קמפיינים אנו יכולים לעלות בפייסבוק? מזה טסט A/B ואיך משתמשים בו בקמפיינים שלנו? ועל קצה המזלג – איך מנתחים דו”חות בדיגיטל?

פרק 3 - שיווק חוויתי וחווית לקוח

בפרק השלישי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על נושא שיווק חוויתי וחווית לקוח. מה זה בכלל שיווק חוויתי? נתתי דוגמאות למותגים שמשתמשים בשיווק חוויתי, ואירועים גדולים שכולנו מכירים. איך שיווק חוויתי משפיע על המותג והלקוחות? איך לשפר את חווית הלקוח של המותג בכל נקודות המפגש עם הלקוח? דיברתי על סוגים שונים של פעולות בשיווק חוויתי. מהו הק״מ האחרון ולמה זאת הטעות של רוב המותגים? האזינו וגלו. 

פרק 2 - מכירות

בפרק השני בפודקסט לבן על שחור דיברתי על נושא המכירות. מה הסטיגמה שיש על אנשי המכירות? למה הסטיגמה הזאת קיימת? מה תפקיד איש המכירות, ובשנת 2020 בפרט?  מתי אדם מחליט שהוא צריך לקנות מוצר/שירות? איך מתמודדים כשלקוח אומר שהמחיר שלנו יקר מידי, ולמה הוא חושב ככה? איך מקבלים ביטחון בשיחות מכירה? מה הדבר הכי חשוב במכירות?

פרק 1 - שירות

מדוע שירות הוא המפגש הכי טעון עם הלקוח? איך להמנע מאינטריגות עם הלקוח? איך למנוע מלקוח כועס להשפיע על שאר בית העסק? איך חברה ישראלית הפכה חסרון ליתרון באמצעות שירות? למה כדאי לעשות בעצמכם את המענה ללקוחות בכל הנכסים הדיגיטלים שלכם? כל זאת ועוד בפרק הראשון של הפודקסט לבן על שחור. 

פרק 0.1 - פיילוט - מיתוג

אני נרגש לשתף אתכם בפודקסט חדש שלי – “לבן על שחור”, בו אנגיש לכם את עולם השיווק, פרסום, מיתוג ודיגיטל לבעלי עסקים. בפודקסט אארח דמויות מעניינות שמגיעות מהעולם הזה, עם התובנות שרכשו בעקבות הניסיון שלהם.

בפרק הזה אספר לכם למה התחלתי לשתף תכנים ויצרתי את הפודקסט, ומה המטרה והחזון שלי. מהו החלום של כל בעל עסק, ואיך אפשר להגשים אותו. נתתי דוגמאות מדוע גם עסק קטן יכול וצריך להיות מותג, נתתי המלצות איך לחלק את תקציב הפרסום והשיווק ובנגיעה קטנה דיברתי על בידול.

הפודקסט נמצא בכל שירותי הסטרימינג ככה שתוכלו להאזין איפה שנוח לכם. מוזמנים להשאיר תגובות, לדרג, ולהיות בקשר. אשמח לשמוע מכם, האזנה נעימה.

מוזמנים לשתף את הידע שלכם

STREAMING VALUE

מרגישים שיש לכם ערך לתרום? יש לכם שאלה? רוצים להביע דעה על פרק מסויים? עשיתם קמפיין מוצלח ואתם רוצים לשתף? קמפיין לא הצליח לכם ויש לכם תובנות?

אשמח להעלות את ההקלטה שלכם באחד מהפרקים

הקליטו באמצעות הסמארטפון באיכות וסביבה אופטימלית. העלו את הקובץ ומלאו פרטים

ניתן להעלות כל קובץ אודיו עד 128MB

אם אתם כבר כאן

קודם
הבא