הפודקסט לבן על שחור

פרק חדש עולה בכל יום שישי בשעה 10:00

STREAMING VALUE

מוזמנים לעלות לשידור!

מרגישים שיש לכם ערך לתרום? יש לכם שאלה? רוצים לתת דעה על פרק מסויים? עשיתם קמפיין מוצלח ואתם רוצים לשתף? קמפיין לא הצליח לכם ויש לכם תובנות?

גללו לטופס שבתחתית העמוד

פרק 17 - בואו נדבר על לינקדין

פרק 17 בפודקסט לבן על שחור הוא פרק שנולד דרך קשר בלינקדין. רשת חזקה של קשרים יכולה לייצר הזדמנויות, שיתופי פעולה והמון ערך ל2 הצדדים. אז בפרק הזה אריאל לוין נותן בראש
נושאים מתוך הפרק: איך רשת של קשרים עוזרת לנו מבחינה עסקית? אלו הזדמנויות עסקיות יש בלינקדין? האם לינקדין מתאים לכל עסק? מה אפשר ללמוד מהנסיון העשיר של אריאל בפרסום בלינקדין? מה השיטה שאריאל פיתח לקמפיינים בלינקדין? ועוד המון נושאים ותובנות.
קישור ללינקדין של אריאל > כאן  האתר של Soul Marketing תודה לאריאל על השיתוף.

פרק 16 - בואו נלמד ניהול קמפיינים מטעויות

פרק 16 בפודקסט לבן על שחור נולד בטעות. את שחר הכרתי כשראיתי פוסט שהוא פרסום בלינקדין עם ביצועי דיגיטל מרשימים, הפוסט היה עינייני ושחר הראה ידע. הגבתי לשחר שהכל טוב ויפה וכולם מראים גרפים של עליות ונתונים מרשימים אבל במציאות יש קשיים ולא תמיד הכל הולך חלק. מכאן הצעתי לשחר לעלות בפודקסט ולחלוק איתנו קמפיינים ודברים שפחות הלכו ואיך מתגברים עליהם. אז כמו שהבנתם בפרק הזה שחר גגתי נותן בראש. שחר מנהל קמפיינים בסוכנות דיגיטל ואני אישית מאוד התחברתי לתובנות שלו. נושאים מתוך הפרק: למה תמיד חשוב להיות בבקרה? האם שווה תמיד לתת לגוגל/פייסבוק את השליטה? איך נגשים לבנות קמפיינים בדיגיטל? ועוד המון טיפים ותובנות סופר מעניינות וחשובות.
קישור ללינקדין של שחר > כאן  מייל > כאן

פרק 15 - הטלמרקטינג חוזר ובענק

בפרק 15 בפודקסט לבן על שחור אנחנו מתחילים משהו חדש, אני מזמין אנשי מקצוע הקשורים לעולמות השיווק והפרסום לחלוק מהידע שלהם ולשתף תובנות. הפרק הזה נועם פייגנבלום נתן בראש. נועם הוא מנהל מכירות של חברת hackerU ומתחתיו 40 אנשי מכירות. נושאים מתוך הפרק: למה חשוב שכל איש מכירות ידע למכור טלפונית? מה הקושי הגדול ביותר במכירה טלפונית? מה הייתרון של מכירה פרונטלית על טלפונית ומה הייתרון של מכירה טלפונית על פרונטלית? מה הכלים שעוזרים לאיש מכירות למכור? למה עבודה נכונה בשיחות מכירה טלפוניות יכולות לחסוך לנו הרבה זמן, כסף ומאמץ? איך יוצרים אמון בשיחה מכירת טלפונית? איך להוביל שיחת מכירה טלפונית? מהם 3 העשריות? איך למקסם מכירה טלפונית?
קישור ללינקדין של נועם > כאן 
מייל > כאן
מעוניינים להשתתף גם גללו לטופס בתחתית המסך הקליטו מהידע שלכם ושלחו אליי את קובץ האודיו עם כל הפרטים.

פרק 14 - התנהגות צרכנים

בפרק 14 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על התנהגות צרכנים, אני חושב שזה נושא סופר חשוב ויצא פרק עם המון ערך ותובנות, ספרו לי מה דעתכם נושאים מתוך הפרק: מזה התנהגות צרכנים? אלו גורמים משפיעים על רכישה? מה המודל של מאסלו? השלב בחיים וההשפעות על רכישה. איך משתמשים בכלים הטכנולגים בכדי להשפיע על התנהגות הצרכנים? היצע וביקוש ואפקט העדר תהליכי קבלות החלטות השפעות על התנהגות צרכנים (מחיר, ארץ ייצור, מותג) ועוד..

פרק 13 - קופירייטינג וסטוריטלינג

בפרק 13 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על קופירייטינג וסטוריטלינג נושאים מתוך הפרק: איך הסיפור תורם להעברת המסר? מה הופך סיפור לסיפור טוב? דוגמאות ללמה אנשים קונים סיפורים? מהו ״נשק יום הדין״ בכל הקשור לקופירייטינג וסטורטלינג? למה קופי טוב הופך פרסום לזכיר יותר? האם בשביל סיפור טוב צריך לשקר? איך להפוך דברים שנראים לנו טריוויאלים לסיפורים מעניינים?

פרק 12 - פרסום אופליין (פרסום מסורתי)

בפרק 12 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על שיווק אופליין (שיווק מסורתי) נושאים מתוך הפרק: מזה פרסום אופליין? אלו פלטפורמות קיימות? מה הייתרון הגדול ביותר בפרסום בטלויזיה? האם העיתונות מתה? מה ההבדל העיקרי בין פרסום אונליין לאופליין? מה הכלי החזק ביותר שיש בפרסום? האם פרסום אופליין מתאים לעסקים קטנים? מזה שיווק גרילה? האם עסק קטן יכול לעשות יחסי ציבור? ‏

פרק 11 - בואו נדבר על הפקות וידיאו

בפרק ה11 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על וידאו ככלי תוכן מוביל בשנת 2020 נושאים מתוך הפרק: למה וידיאו ניהיה כל כך פופולארי? איך מבצעים אופטימיזציה ליוטיוב מבחינת SEO? מתי כדאי להשתמש בסרטון אותנטי ומתי שווה ״להרים הפקה״? דרכים יצירתיות לייצר וידאו טוב ודל תקציב? איך להגיע מוכנים להפקת וידאו? מה הופך את וידאו לכלי עוצמתי בידי משווקים? סרטוני Live איך? כמה? למה? ואיך? מזה סרטוני How to? ולמה כדי לכם לייצר הרבה כאלה? וואבינרים והדרכות בוידיאו, האם זה באמת מצדיק בהחזר השקעה?

פרק 10 - שיווק באמצעות תוכן

בפרק העשירי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על שיווק באמצעות תוכן. נושאים מתוך הפרק: מזה תוכן? מזה שיווק באמצעות תוכן? למה שיווק עם תוכן היא דרך מעולה לקבל פניות איכותיות יותר? איזה סוגי תוכן קיימים ומה סוג התוכן הטוב ביותר כיום? למה חשוב לבנות אסטרטגיות תוכן ולבדוק איפה כדאי לנו לפרסם את התכנים שלנו? האם כדי לפרסם תוכן בזמנים קבועים? התוכן כהכנת השטח לאיש המכירות מה הופך תוכן לתוכן טוב? מדוע הפצת התוכן לובש את המכנסיים בבית?

פרק 9 - מה הקטע של אינסטגרם?

בפרק התשיעי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על אינסטגרם. נושאים מתוך הפרק: למה אינסטגרם הפכה לפופלארית? ומה הופך אותה לכזאת? איך אינסטגרם הצליחה לעזור לי להמחיש סיפור על חוויה בכמה רגעים ואיך אתם יכולים להשתמש בזה גם? האם כדאי שיהיה חשבון פרטי, יוצר או חשבון עסקי? איך דואגים שאנשים יגלו את הפרופיל שלך? האם כדאי להשתמש בבוטים? מה הדבר שאינסטגרם הכי אוהבים? מה זה Reels? ולמה כדאי לכם להיות שם? משתמשים בהאשטגים ובתיאור Alt? זה ממש כדאי כדאי להשתמש בהאשטגים בעברית או באנגלית? מה הייתרונות של העברת מסרים דרך קרוסלה? החשבון אינסטגרם שלכם מחובר לפייסבוק?

פרק 8 - קראטיביות, יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסא

בפרק השמיני בפודקסט לבן על שחור דיברתי על קריאטיביות ומחשבה מחוץ לקופסא נתתי דוגמאות ורעיונות ליישום. נושאים מתוך הפרק: למה מסרים קריאטיבים מצליחים לחדור את הרעש יותר? מה הפעולה הפשוטה שתגרום לכם לחשוב קצת אחר? איך ״מפלפים״ את הלקוחות אבל בקטע טוב 😉 חשיפה, קהל חדש ואחלה תוכן, מהלך שיווק לדוגמא עולם התוכן שלנו יכול להיות רחב יותר אם רק נקשר אותו לתחומים חופפים. האם כולם יכולים להיות יצירתיים? למה שכולם עושים זיג תעשה זאג? לפי מרטי נוימאייר הקושי הגדול בלפצח בריף וקריאטיב? 

פרק 7 - פסיכולוגיה שיווקית ומניפולציות על המוח האינושי

בפרק השביעי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על פסיכולוגיה שיווקית ונתתי כלים שניתן להשתמש בהם בכדי לעשות מניפולציות צרכניות על הלקוחות נושאים מתוך הפרק: ממש בכמה משפטים מזה פסיכולוגיה ופסיכולוגיה שיווקית? טריקים ישנים בפסיכולוגיה שיווקית שעדיין עובדים. איך פסיכואקוסיטקה קשורה לשיווק? איך שינוי מאוד קטן בקופי יכול לייצר אפקט שונה שונה לחלוטין מבחינה פסיכולוגית? מה מניע לקוחות לרכוש? מה תפקידו של התת מודע בתהליך הרכישה? למה אין חלונות ושעון בקזינו ואיך זה קשור לפסיכולוגיה שיווקית? האם מחיר גבוה גורם להנאה גדולה יותר? איך ערך יש למותג בהקשר של פסיכולוגיה?

פרק 6 - ביג דאטה וניתוח נתונים גם לעסקים קטנים

בפרק השישי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על ביג דאטה וניתוח נתונים נושאים מתוך הפרק: מזה בכלל דאטה? האם דאטה זה הזהב החדש? מדוע חברות גדולות התחילו למכור ישירות לצרכן למרות שהכסף הגדול נמצא בהפצה למשווקים? איך אנחנו אוספים דאטה? איך דאטה עוזרת בתרגוט בקמפיינים שלנו בדיגיטל? איך דאטה עוזרת לסגירת יותר עסקאות? איך הדאטה עוזרת בריגוש של הקהל שלנו? ועוד נקודות מעניינות.. 

פרק 5 - איך הופכים ליותר פרודקטיבים

בפרק החמישי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על פרודקטיביות ואיך להיות יעילים יותר נושאים מתוך הפרק: מה אפשר לעשות עם העבודה שלבעל עסק היום יש מאות תפקידים? איך הטכנולוגיה הנגישה לנו את העבודה ויצרה אצלנו לחץ מטורף? איך נגשים למשימה גדולה (פרויקט גדול)? איזה סם נמצא לנו בגוף ועוזר לנו להיות יותר פרודקטיבים? אישה כלים שונים קיימים לניהול משימות? איך מנקים ומפנים את הראש ליצירתיות ולהתקדמות? איך פרודקטיביות הופכת אתכם לאדם יותר אמין? מזה רוטינת בוקר ורוטינת ערב? ופיתוח הרגלים טובים איך עבודה יעילה ונכונה טובה לכם לבריאות? מה עושים כשממש ממש עמוסים? מה ההבדל בין טרחנות לפרודקטיביות?

פרק 4 - ניהול עמוד עסקי וקמפיינים בפייסבוק

בפרק הרביעי בפודקסט לבן על שחור דיברתי על הצד האלגוריטמי וניהול קמפיינים. נושאים מתוך הפרק: למה אנשים נכנסים לפייסבוק? למה חשוב שנכיר את מדיניות הפרסום של פייסבוק? למה מנהל המודעות הוא אחד הנכסים הדיגיטלים החשובים שלכם ואיך לבדוק אם הוא שלכם? מה זה הפיקסל של פייסבוק? מזה דארק פוסט ומתי לעלות פוסט לעמוד ומתי לקדם פוסט בדארק? איך בנוי מנהל המודעות של פייסבוק? איזה סוגי קמפיינים אנו יכולים לעלות בפייסבוק? מזה טסט A/B ואיך משתמשים בטסט הזה בקמפיינים שלנו? איך מנתחים דוחות ונתונים מדוחות בדיגיטל (על קצה המזלג) תודה לכל המאזינים, חשוב להגיד שאני עובד על אתר ובלוג חדש ולשם יעלה מדריך מקיף על פרסום בפייסבוק,

פרק 3 - שיווק חוויתי וחווית לקוח

בפרק השלישי בפודקסט לבן על שחור דיברתי עם נושא שיווק חוויתי וחווית לקוח. מה זה בכלל שיווק חוויתי? דוגמאות למותגים שמשתמשים בשיווק חוויתי ואירועים גדולים שכולנו מכירים. איך שיווק חוויתי משפיע על המותג והלקוחות? איך לשפר את חווית הלקוח של המותג בכל נקודות המפגש עם הלקוח? דיברתי על סוגים שונים של פעולות בשיווק חוויתי. מזה הק״מ האחרון ולמה זאת הטעות של רוב המותגים? האזנה נעימה. 

פרק 2 - מכירות

בפרק השני בפודקסט לבן על שחור דיברתי עם נושא מכירות. מה הסטיגמה שיש על אנשי המכירות? למה הסטיגמה הזאת קיימת? מה תפקיד איש המכירות? ומה תפקיד איש המכירות בשנת 2020? מתי אדם החליט שהוא צריך לקנות מוצר/שירות? איך מתמודדים כשלקוח אומר שהמחיר שלנו יקר מידי? למה לקוח חושב שהמחיר שלנו יקר מידי? איך מקבלים בטחון בשיחות מכירה? מה הדבר הכי חשוב במכירות?

פרק 1 - שירות

מדוע שירות הוא המפגש הכי טעון עם הלקוח? איך להמנע אינטריגות עם הלקוח? איך למנוע השפעה של לקוח כועס על שאר בית העסק? איך חברה ישראלית הפכה חסרון לייתרון באמצעות שירות? למה כדאי לעשות בעצמכם את המענה ללקוחות בכל הנכסים הדיגיטלים שלכם? כל זאת ועוד בפרק ה1 של הפודקסט לבן על שחור. 

פרק 0.1 - פיילוט - מיתוג

מתרגש לשתף אתכם בפודקסט חדש, לבן על שחור שבו אני אנסה לבדי ועם אורחים להנגיש את עולם השיווק, פרסום, מיתוג ודיגיטל לבעלי עסקים. בפרק הזה דיברתי על למה התחלתי לשתף תכנים ויצרתי את הפודקסט, מה המטרה והחזון שלי, התחלתי לגעת במיתוג ומזה באמת, המשכתי לחלום של כל בעל עסק ואיך הוא יכול להגשים אותו, הבאתי דוגמאות מדוע גם עסק קטן יכול וצריך להיות מותג, נתתי המלצות איך לחלק את תקציב הפרסום והשיווק ובנגיעה קטנה דיברתי על בידול. מקווה שתהנו. מוזמנים להשאיר תגובות, לדרג, לשלוח הודעות ולהיות בקשר. הפודקסט נמצא בכל שירותי הסטרימינג ככה שתוכלו להאזין איפה שנוח לכם. תהנו. 

מוזמנים לשתף את הידע שלכם

STREAMING VALUE

מרגישים שיש לכם ערך לתרום? יש לכם שאלה? רוצים לתת דעה על פרק מסויים? עשיתם קמפיין מוצלח ואתם רוצים לשתף? קמפיין לא הצליח לכם ויש לכם תובנות?

אשמח להעלות את ההקלטה שלכם באחד מהפרקים

הקליטו באמצעות הסמארטפון הסמארטופון, באיכות וסביבה אופטימלית. העלו את הקובץ ומלאו פרטים

ניתן להעלות כל קובץ אודיו עד 128MB