רבים האנשים אשר נוטים להתבלבל בין 2 הביטויים, שיווק ופרסום הם כלי מפתח להצלחה של עסק/אנשי ציבור וידוענים. כדי לרדת לשורש העיניין ולהבין את ההבדלים, במאמר נדבר על מהו שיווק? מהו פרסום? ואת ההבדלים בינהם נבין על ידי דוגמאות.

כאשר אנו מגיעים לשלב של ניתוח קמפיינים, אחד הדברים החשובים הוא להבין אלו פלטפורמות היו הכי אפקטיביות ותרמו למהלך הפרסומי שלנו.

אם זה תוך כדי נהיגה, באימון, במשרד או בקפה של הבוקר.
פודקאסטים הם דרך מעולה לצרוך תוכן ולדאוג לכך שאנו מעודכנים, למדים תמיד ומתפתחים
במאמר הקצר אמליץ לכם על 7 פודקאסטים שהשתלבו בשגרת החיים שלי.

בישראל יש נטייה לייחס את המילה “מיתוג” לשפה הגרפית והלוגו, אך מיתוג הוא הרבה יותר מזה.

התחלתי לחפש ובתור אחד שאין לו הרבה רקע בבניית אתרים או הכרות עם חברות אחסון אתרים התחלתי לחקור ולבדוק על השחקנים המובילים בשוק.

פרסום עולה הרבה מאוד כסף. אבל רבים לא יודעים על מה הם משלמים. במאמר תקראו מספר טיפים שיעזרו לכם בהחלטה לבחור משרד פרסום או סוכנות דיגיטל.

״בואו נעשה מבצע״ ״נוריד מחירים״ ״נשבור את השוק״ ואחרי זה נתפלא בסוף החודש איך לא הרווחנו כסף? מדוע אסטרטגית המחיר הזול היא הגרועה מכל.

אם אתם עוסקים בפילנטרופיה אל תמשיכו לקרוא
במאמר אני רוצה לתת לכם טיפים, איך למכור יותר ואיך למקסם את אחוזי הסגירה שלכם מהמכירות ואיך להצליח לדבר ללקוח כך שהוא יבין שהפתרון הטוב ביותר לבעיה או לרצונות שלו נמצא בשירות/מוצר שלנו.

אחד הדברים שאני אוהב לעשות הוא להעתיק מודל שעובד בענף מסויים ולעשות לו אדפטציה לענף אחר. במאמר הקצר הזה אני רוצה לתת לכם טיפ בשיווק ומכירות ולהציג לכם מודל שעובד נפלא בענף יזמות הנדל״ן ואיך אפשר להשתמש בו בתחומים אחרים.

דעתי היא שלתחום משאבי האנוש חסר תעוזה ומעוף. איכשהו הרגלים של שנים חילחלו כל כך עמוק שאנו נמצאים בעולם חדש עם גישות כל כך מיושנות.

אחת התכונות החשובות ביותר אצל יזם או בעל עסק היא קבלת החלטות. בכל יום ניצבות בפנינו החלטות רבות, חלקם פשוטות וחלקם מורכבות. 

את המשבר הכלכלי שהביאה איתה הקורונה נרגיש עוד שנים קדימה. לטוב או לרע תהליכים דיגיטלים שהיו עשויים לקחת שנים קרו בכמה חודשים בודדים

כאשר ניגשים לחשיבה ובניית תוכנית אסטרטגית עסקית יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים. ישנם בעלי עסקים רבים שהקושי העיקרי שלהם בבניית אסטרטגיה היא המחשבה לטווח ארוך.

ליצור מודעה פרסומית, קופי וגם ויזואל טוב הרבה חברות ואנשי מקצוע יודעים לספק אבל הרעש רק מתעצם משנה לשנה וניהיה קשה יותר ויותר לתפוס את תשומת הלב של הלקוח ולגרום לו לעצור, להתעניין, לקבל אמון ולרכוש. 

כשהייתי בן 22 עבדתי בתור ברמן במועדון גדול, כולם יודעים שבתור ברמנים עיקר הכסף שמרוויחים מגיע מהטיפים שמשאירים הבליינים.

שנת 2020 הייתה ועדין שנה קשה מאוד למגזר העסקי, משבר הקורונה לימד בדרך הקשה ארגונים רבים על הצורך בשינוי אסטרטגיה, אימוץ שיטות חדשות ולפעמים גם שינויים גדולים ומהותיים (Pivot – שינוי כיוון)

כחלק מהתפתחות וגדילה בעסק אנחנו צריכים לפעמים, לפתוח את הראש ולאתגר את הנחות העבודה ולנסות מודל עסקי שונה שיכול להוביל אותנו לתוצאה הרצויה. מאמר אורח: מורן וילף

 

בכדי לבנות מותג על סוגיו יש לבנות תוכנית אסטרטגית בכדי לכבוש את היעדים, כדי לבנות תוכנית שכזאת ישנם מספר פעולות שצריך לבצע כדי להצליח

שיווק באמצעות תוכן הוא ״מענה על צורך הלקוח בכל שלבי משפך השיווק״

שיווק כובע שחור הם פעולות פעולות שונות אשר מותגים וחברות עושות בכדי לדאוג אך ורק לחשבון הבנק של עצמן ללא מחשבה על הלקוחות.

למכור אונליין זה לא פשוט, אבל זה אפשרי. פשוט צריך לעשות את הדברים בצורה נכונה. קבלו טיפים שיעזרו לכם לשפר את הביצועים שלכם בחנות הדיגיטלית שלכם.

אם נעצור לרגע, נחשוב ונעלה במחשבות אנשים, מותגים או כל דבר שהצליח לייצר בנו אמון. נבין שאמון זה לא דבר שמגיע ברגע, אמון נבנה בתהליך מסויים.

כחלק ממהלכי המחקר והתכנון עלינו להכיר את קהל היעד שלנו יצירת פרסונה עוזרת לנו למיקוד כאשר אנו רוצים להגיע לקהל המטרה שלנו.

לכל מהלך שיווקי או  פרסומי צריך שתיהיה  מטרה ויעדים ברורים.  רבים מהמשוווקים תחת קמפיין מסויים מנסים להשיג כמה מטרות שונות ולפעמים מפספסים את  המטרה העיקרית. 

באחת מהשבתות אני זוכר שהוא הגיע אחרי שצפה בהרצאה של מנכ״ל מקדונלדס העולמי. הוא סיפר לי מה נאמר שם ומה התובנות שלו מאותה ההרצאה. עברו מאז מעל ל20 שנים אך את התחלתה של שיחה אני זוכר עד היום.

קורס PPC (קידום ממומן) למתחילים ומתקדמים. הקורס מותאם אישית לכל תלמיד ומתבצע דרך אפלקציית Zoom. מוזמנים לרכוש מקצוע מבוקש בעולם החדש.

קהילת פייסבוק שתוכלו לצרוך ידע, לשאול שאלות, לשתף וליצור קשרים.

בד״כ כאשר אומרים את המילה מיתוג, מתכוונים ללוגו ונראות ויזואלית מסויימת.
בפועל מיתוג הוא הרבה יותר מזה.
ההגדרה הטובה ביותר שאני מוצא למיתוג הוא מוניטין.

מה ההבדל בין חנות בקניון לחנות רחוב ואיך כל זה קשור לאינסטגרם שלכם. את כל זה תדעו בהמשך המאמר. הופכים למומחי שיווק באינסטגרם הקליקו לקריאת המאמר

יועץ שיווק הוא אדם חיצוני לחברה שמטרתו היא להוציא לפועל תוכניות אסטרטגיות שיווקית ביחד עם הארגון ששכר את שירותיו.

פייסבוק ואינסטגרם הם ללא ספק הרשתות החברתיות הפופלאריות בישראל. מוזמנים להכנס למדריך מקיף ומפורט על מערכת ניהול הקמפיינים של פייסבוק

בריף הוא מסמך העובר מהמפרסם/ המותג למשרד הפרסום/סוכנות הדיגיטל. בקישור תמצאו תבנית להורדה שיעזור לכם להעביר את המסרים בצורה טובה יותר לגורם המבצע.

גוגל כרום ללא עוררין דפדפן האינטרנט הפופולארי בישראל. בפוסט תוכלו למצוא 8 תוספים מומלצים לכרום שיהפכו לכם את החיים לנוחים יותר ופרודקטיבים יותר.

למעצבים גרפיים ומיצרי תוכן וחומר ויזואלי קבלו 7 מאגרי מוקאפים בחינם!
באתרים ניתן למצוא בהם מגוון רחב של מוקאפים מסוגים שונים החל ממכשירי סלולר לשילוט, ספרים, פוסטרים, כרטיסי ביקור, קיט UI ועוד!

אומרים שתמונה שווה 1000 אז עם המאגרים האלה אתם תיהיו שווים מליונים. מוזמנים לבנות ממאגרי תמונות חינמיים וחופשיים לשימוש בפרסומים ובאתרים שלכם

מאגרי אייקונים איכותיים וחינמים לשימוש באתרים, ממשקי UX ולכל שימוש שתרצו. מוזמנים לשתף ולשמור את הפוסט שתוכלו להגיע אליו חזרה בקלות.

למעצבים גרפיים ומיצרי תוכן ויזואלי, גם באפלקציות השונות במובייל וגם בתוכנות המקצועיות השונות.
מצרף 7 מאגרי איורים, שניתן למצוא בהם מגוון רחב של איורים שיקפיצו את המודעות, אתר, פרינט או כל דבר שתייצרו.
לכל מי שעורך וידיאו, גם במובייל וגם בתוכנות המקצועיות השונות, מוזיקה, סאונד ואפקטים יכולים לקחת את התוכן שלכם למקום הרבה יותר מקצועי ונעים לצופים.

אם אתה כבר כאן

קודם
הבא

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2020

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב