היום, יותר מתמיד לחווית לקוח יש חשיבות ענקית. השפע וההיצע בכל מוצר ובכל קטגוריה רק הולך וגודל. אך איך אפשר למרות כל הרעש והתחרות למצוא בידול במוצר/שירות? הרי לא כולנו בכל יום ממציעים את הגלגל.
למעצבים גרפיים ומיצרי תוכן ויזואלי, גם באפלקציות השונות במובייל וגם בתוכנות המקצועיות השונות. מצרף 7 מאגרי איורים, שניתן למצוא בהם מגוון רחב של איורים שיקפיצו את המודעות, אתר, פרינט או כל דבר שתייצרו.
הוכחה חברתית עוזרת לחזק את האמון של הלקוחות במותג ואת ההרגשה ש״עשינו את הבחירה הנכונה״ והשקענו את כספנו בצורה מושכלת. במאמר אתן 5 דוגמאות לסוגים שונים של הוכחות חברתיות
אם יש מישהו שעדיין לא מבין שמדובר בבעיה גדולה אז הוא יבין בסוף הפוסט ואם מישהו מבין את הבעיה אבל לא מצליח למצוא את האיזון בין החיים האישיים לעבודה גם לזה יש פתרון.
גוגל כרום ללא עוררין דפדפן האינטרנט הפופולארי בישראל. בפוסט תוכלו למצוא 13 תוספים מומלצים לכרום שיהפכו לכם את החיים לנוחים יותר ופרודקטיבים יותר. מעודכן לשנת 2021
קמפיין משפיענים הוא קמפיין שבו אנו משתמשים במובילי דעה או מפורסמים בכדי לייצר אמון והנעה לפעולה לקנות את המוצר שלנו או להשתמש בשירות שלנו. במדריך הקצר תוכלו לקרוא דברים שכדאי ודברים שלא כדאי לעשות בקמפיין שכזה.
לכל עסק, ארגון, פוליטקאי ואנשים מפורסמים יש מטרות, יעדים ורצון מסויים. בכדי להגיע ליעדים ולהגשים את החזון יש צורך באסטרטגיה. תהליך אסטרטגי נוטה לפעמים להיות מורכב מהמון גורמים ואלמנטים שונים. בשל כך התהליך מצריך ״מבט על״ וראייה כללית של המפה.
לי ומאמין שגם לעסקים רבים נמאס לקרוא ולשמוע ״תעשו מהלימון לימונדה״. אין פה לימון ובטח לא לימונדה, אנו נמצאים באמצע של המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה האנושות ב100 שנים האחרונות. במאמר אתן 3 דוגמאות לדברים שכדאי לעשות ו3 דוגמאות לדברים שלא כדאי לעשות בזמן משבר ממליץ לכולם לקרוא
התנגדויות במכירות יכולות לפגוע במוטיבציה של איש המכירות ואם אנו מתייחסים לעסק שלנו כ״בייבי״ שלנו לפעמים זה מרגיש כמו אגרוף בפנים. כמה פעמים שמעתם מלקוח, המחיר שלך יקר מידי? אם יותר מידי פעמים, כנסו למאמר
אתר אינטרנט הוא אחד הכלים השיווקים החשובים ביותר שיש לעסק. אתר אינטרנט ממיר פירושו יותר לידים/מכירות במאמר אשתף טיפים שונים על איך לגרום לאתר שלכם להמיר יותר, להכניס יותר תנועה ולקבל יותר פניות/מכירות.
כל מי שמשווק ברשתות החברתיות יודע שאין כמו להשתמש בתמונות אותנטיות. תמונות אשר מעבירות בצורה הטובה ביותר את המוצר/שירות שלנו. לתמונות שאנו מצלמים יש משמעות שיווקית אדירה ויכולה להיות כלי עוצמתי שיעזור לנו במשימה העסקית שלנו. אז קבלו טיפים לצילום תמונות בסמארטפון
לפעמים אנחנו עושים את הכל נכון! משקיעים, עובדים קשה עוד רגע ההצלחה שכל כך חיכנו לה צריכה להגיע אבל בגלל שאנחנו לא יודעים מתי, אנחנו מתיאשים ומפסיקים.יש חשיבות גדולה בעיניי לעקביות והתמדה בעולם העסקי ועל זה כתבתי במאמר
רבים האנשים אשר נוטים להתבלבל בין 2 הביטויים, שיווק ופרסום הם כלי מפתח להצלחה של עסק/אנשי ציבור וידוענים. כדי לרדת לשורש העיניין ולהבין את ההבדלים, במאמר נדבר על מהו שיווק? מהו פרסום? ואת ההבדלים בינהם נבין על ידי דוגמאות.
אם זה תוך כדי נהיגה, באימון, במשרד או בקפה של הבוקר. פודקאסטים הם דרך מעולה לצרוך תוכן ולדאוג לכך שאנו מעודכנים, למדים תמיד ומתפתחים במאמר הקצר אמליץ לכם על 7 פודקאסטים שהשתלבו בשגרת החיים שלי.
אם אתם עוסקים בפילנטרופיה אל תמשיכו לקרוא במאמר אני רוצה לתת לכם טיפים, איך למכור יותר ואיך למקסם את אחוזי הסגירה שלכם מהמכירות ואיך להצליח לדבר ללקוח כך שהוא יבין שהפתרון הטוב ביותר לבעיה או לרצונות שלו נמצא בשירות/מוצר שלנו.
אחד הדברים שאני אוהב לעשות הוא להעתיק מודל שעובד בענף מסויים ולעשות לו אדפטציה לענף אחר. במאמר הקצר הזה אני רוצה לתת לכם טיפ בשיווק ומכירות ולהציג לכם מודל שעובד נפלא בענף יזמות הנדל״ן ואיך אפשר להשתמש בו בתחומים אחרים.
כאשר ניגשים לחשיבה ובניית תוכנית אסטרטגית עסקית יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים. ישנם בעלי עסקים רבים שהקושי העיקרי שלהם בבניית אסטרטגיה היא המחשבה לטווח ארוך.
ליצור מודעה פרסומית, קופי וגם ויזואל טוב הרבה חברות ואנשי מקצוע יודעים לספק אבל הרעש רק מתעצם משנה לשנה וניהיה קשה יותר ויותר לתפוס את תשומת הלב של הלקוח ולגרום לו לעצור, להתעניין, לקבל אמון ולרכוש.
שנת 2020 הייתה ועדין שנה קשה מאוד למגזר העסקי, משבר הקורונה לימד בדרך הקשה ארגונים רבים על הצורך בשינוי אסטרטגיה, אימוץ שיטות חדשות ולפעמים גם שינויים גדולים ומהותיים (Pivot – שינוי כיוון)
כחלק מהתפתחות וגדילה בעסק אנחנו צריכים לפעמים, לפתוח את הראש ולאתגר את הנחות העבודה ולנסות מודל עסקי שונה שיכול להוביל אותנו לתוצאה הרצויה. מאמר אורח: מורן וילף
לכל מהלך שיווקי או פרסומי צריך שתיהיה מטרה ויעדים ברורים. רבים מהמשוווקים תחת קמפיין מסויים מנסים להשיג כמה מטרות שונות ולפעמים מפספסים את המטרה העיקרית.
באחת מהשבתות אני זוכר שהוא הגיע אחרי שצפה בהרצאה של מנכ״ל מקדונלדס העולמי. הוא סיפר לי מה נאמר שם ומה התובנות שלו מאותה ההרצאה. עברו מאז מעל ל20 שנים אך את התחלתה של שיחה אני זוכר עד היום.
למעצבים גרפיים ומיצרי תוכן וחומר ויזואלי קבלו 7 מאגרי מוקאפים בחינם! באתרים ניתן למצוא בהם מגוון רחב של מוקאפים מסוגים שונים החל ממכשירי סלולר לשילוט, ספרים, פוסטרים, כרטיסי ביקור, קיט UI ועוד!