היום, יותר מתמיד לחווית לקוח יש חשיבות ענקית. השפע וההיצע בכל מוצר ובכל קטגוריה רק הולך וגודל. אך איך אפשר למרות כל הרעש והתחרות למצוא בידול במוצר/שירות? הרי לא כולנו בכל יום ממציעים את הגלגל.

למעצבים גרפיים ומיצרי תוכן ויזואלי, גם באפלקציות השונות במובייל וגם בתוכנות המקצועיות השונות.
מצרף 7 מאגרי איורים, שניתן למצוא בהם מגוון רחב של איורים שיקפיצו את המודעות, אתר, פרינט או כל דבר שתייצרו.

במאמר תלמדו איך לבצע מחקר מילות מפתח כך שתוכלו לדעת איך לקדם את האתר שלכם בגוגל ובכך למשוך תנועה רלוונטית לאתר ולהגדיל מכירות.

הוכחה חברתית עוזרת לחזק את האמון של הלקוחות במותג ואת ההרגשה ש״עשינו את הבחירה הנכונה״ והשקענו את כספנו בצורה מושכלת.
במאמר אתן 5 דוגמאות לסוגים שונים של הוכחות חברתיות

הסיפורים מאחורי מותגים מעוררי השראה

מה כתוב באותו החוזה בין המותג ללקוחות הנאמנים שלו? האם עסק קטן יכול לייצר לעצמו ״אוהדים שרופים״?

מאגרי אייקונים איכותיים וחינמים לשימוש באתרים, ממשקי UX ולכל שימוש שתרצו. 

אם יש מישהו שעדיין לא מבין שמדובר בבעיה גדולה אז הוא יבין בסוף הפוסט ואם מישהו מבין את הבעיה אבל לא מצליח למצוא את האיזון בין החיים האישיים לעבודה גם לזה יש פתרון.

אומרים שתמונה שווה 1000 מילים אז עם המאגרים האלה אתם תיהיו שווים מליונים. מוזמנים להנות ממאגרי תמונות חינמיים וחופשיים לשימוש בפרסומים ובאתרים שלכם.

אני רוצה לספר לכם סיפור על איך ניהול ומנהיגות הצילו חברה מפשיטת רגל. איך אותה החברה באמצעות יצירתיות הצליחה גם בזמן משבר לייצר צמיחה.

גוגל כרום ללא עוררין דפדפן האינטרנט הפופולארי בישראל. בפוסט תוכלו למצוא 13 תוספים מומלצים לכרום שיהפכו לכם את החיים לנוחים יותר ופרודקטיבים יותר. מעודכן לשנת 2021

לא סוד שאחוז האבטלה גדול והתחרות על כל משרה ביחוד על משרות טובות ואיכותיות גדולה. במאמר אני רוצה לתת טיפ איך להתקבל לכל משרה במציאות החדשה.

אם התמונות נחתכות והעמודים העסקיים שלכם בדיגיטל לא נראים טוב, הגעתם למקום הנכון – מדריך מידות לרשתות חברתיות. פייסבוק, לינקדין, יוטיוב ועוד.

קמפיין משפיענים הוא קמפיין שבו אנו משתמשים במובילי דעה או מפורסמים בכדי לייצר אמון והנעה לפעולה לקנות את המוצר שלנו או להשתמש בשירות שלנו. במדריך הקצר תוכלו לקרוא דברים שכדאי ודברים שלא כדאי לעשות בקמפיין שכזה.

בריף הוא מסמך העובר מהמפרסם/ המותג למשרד הפרסום/סוכנות הדיגיטל. בקישור תמצאו תבנית להורדה שיעזור לכם להעביר את המסרים בצורה טובה יותר לגורם המבצע.

לכל עסק, ארגון, פוליטקאי ואנשים מפורסמים יש מטרות, יעדים ורצון מסויים. בכדי להגיע ליעדים ולהגשים את החזון יש צורך באסטרטגיה. תהליך אסטרטגי נוטה לפעמים להיות מורכב מהמון גורמים ואלמנטים שונים. בשל כך התהליך מצריך ״מבט על״ וראייה כללית של המפה.

במאמר אציג לכם מהי מנהיגות בשבילי ואיך מנהיגות מתקשרת לעולם העסקי. אציג זאת באמצעות דוגמא מהטבע ובאמצעות האיש העשיר בעולם.

לי ומאמין שגם לעסקים רבים נמאס לקרוא ולשמוע ״תעשו מהלימון לימונדה״. אין פה לימון ובטח לא לימונדה, אנו נמצאים באמצע של המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה האנושות ב100 שנים האחרונות.  במאמר אתן 3 דוגמאות לדברים שכדאי לעשות ו3 דוגמאות לדברים שלא כדאי לעשות בזמן משבר ממליץ לכולם לקרוא

התנגדויות במכירות יכולות לפגוע במוטיבציה של איש המכירות ואם אנו מתייחסים לעסק שלנו כ״בייבי״ שלנו לפעמים זה מרגיש כמו אגרוף בפנים. כמה פעמים שמעתם מלקוח, המחיר שלך יקר מידי? אם יותר מידי פעמים, כנסו למאמר

אוטומציה עסקית היא אחת מהבאז וורדס של השנים האחרונות. הטכנוגליה מאפשרת התייעלות של ארגונים גדולים ועסקים קטנים ומיקסום המשאבים.

אתר אינטרנט הוא אחד הכלים השיווקים החשובים ביותר שיש לעסק. אתר אינטרנט ממיר פירושו יותר לידים/מכירות במאמר אשתף טיפים שונים על איך לגרום לאתר שלכם להמיר יותר, להכניס יותר תנועה ולקבל יותר פניות/מכירות.

לידים הם פניות לעסק שלכם, הפניה לעסק יכולה להיות בכל מיני פלטפורמות במאמר הקצר אתן מספר טיפים שיעזרו לכם לסגור יותר עסקאות מהילדים שתקבלו

ללא הפיקסל של פייסבוק הפלטפורמה הופכת להרבה פחות יעילה, הטעות הנפוצה היא שמפרסמים אינם משתמשים בפיקסל של פייסבוק או בקודי מעקב בנכסים השונים

כל מי שמשווק ברשתות החברתיות יודע שאין כמו להשתמש בתמונות אותנטיות. תמונות אשר מעבירות בצורה הטובה ביותר את המוצר/שירות שלנו.
לתמונות שאנו מצלמים יש משמעות שיווקית אדירה ויכולה להיות כלי עוצמתי שיעזור לנו במשימה העסקית שלנו.
אז קבלו טיפים לצילום תמונות בסמארטפון

לפעמים אנחנו עושים את הכל נכון! משקיעים, עובדים קשה עוד רגע ההצלחה שכל כך חיכנו לה צריכה להגיע אבל בגלל שאנחנו לא יודעים מתי, אנחנו מתיאשים ומפסיקים.יש חשיבות גדולה בעיניי לעקביות והתמדה בעולם העסקי ועל זה כתבתי במאמר

רבים האנשים אשר נוטים להתבלבל בין 2 הביטויים, שיווק ופרסום הם כלי מפתח להצלחה של עסק/אנשי ציבור וידוענים. כדי לרדת לשורש העיניין ולהבין את ההבדלים, במאמר נדבר על מהו שיווק? מהו פרסום? ואת ההבדלים בינהם נבין על ידי דוגמאות.

כאשר אנו מגיעים לשלב של ניתוח קמפיינים, אחד הדברים החשובים הוא להבין אלו פלטפורמות היו הכי אפקטיביות ותרמו למהלך הפרסומי שלנו.

אם זה תוך כדי נהיגה, באימון, במשרד או בקפה של הבוקר.
פודקאסטים הם דרך מעולה לצרוך תוכן ולדאוג לכך שאנו מעודכנים, למדים תמיד ומתפתחים
במאמר הקצר אמליץ לכם על 7 פודקאסטים שהשתלבו בשגרת החיים שלי.

בישראל יש נטייה לייחס את המילה “מיתוג” לשפה הגרפית והלוגו, אך מיתוג הוא הרבה יותר מזה.

התחלתי לחפש ובתור אחד שאין לו הרבה רקע בבניית אתרים או הכרות עם חברות אחסון אתרים התחלתי לחקור ולבדוק על השחקנים המובילים בשוק.

פרסום עולה הרבה מאוד כסף. אבל רבים לא יודעים על מה הם משלמים. במאמר תקראו מספר טיפים שיעזרו לכם בהחלטה לבחור משרד פרסום או סוכנות דיגיטל.

״בואו נעשה מבצע״ ״נוריד מחירים״ ״נשבור את השוק״ ואחרי זה נתפלא בסוף החודש איך לא הרווחנו כסף? מדוע אסטרטגית המחיר הזול היא הגרועה מכל.

אם אתם עוסקים בפילנטרופיה אל תמשיכו לקרוא
במאמר אני רוצה לתת לכם טיפים, איך למכור יותר ואיך למקסם את אחוזי הסגירה שלכם מהמכירות ואיך להצליח לדבר ללקוח כך שהוא יבין שהפתרון הטוב ביותר לבעיה או לרצונות שלו נמצא בשירות/מוצר שלנו.

אחד הדברים שאני אוהב לעשות הוא להעתיק מודל שעובד בענף מסויים ולעשות לו אדפטציה לענף אחר. במאמר הקצר הזה אני רוצה לתת לכם טיפ בשיווק ומכירות ולהציג לכם מודל שעובד נפלא בענף יזמות הנדל״ן ואיך אפשר להשתמש בו בתחומים אחרים.

דעתי היא שלתחום משאבי האנוש חסר תעוזה ומעוף. איכשהו הרגלים של שנים חילחלו כל כך עמוק שאנו נמצאים בעולם חדש עם גישות כל כך מיושנות.

אחת התכונות החשובות ביותר אצל יזם או בעל עסק היא קבלת החלטות. בכל יום ניצבות בפנינו החלטות רבות, חלקם פשוטות וחלקם מורכבות. 

את המשבר הכלכלי שהביאה איתה הקורונה נרגיש עוד שנים קדימה. לטוב או לרע תהליכים דיגיטלים שהיו עשויים לקחת שנים קרו בכמה חודשים בודדים

כאשר ניגשים לחשיבה ובניית תוכנית אסטרטגית עסקית יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים. ישנם בעלי עסקים רבים שהקושי העיקרי שלהם בבניית אסטרטגיה היא המחשבה לטווח ארוך.

ליצור מודעה פרסומית, קופי וגם ויזואל טוב הרבה חברות ואנשי מקצוע יודעים לספק אבל הרעש רק מתעצם משנה לשנה וניהיה קשה יותר ויותר לתפוס את תשומת הלב של הלקוח ולגרום לו לעצור, להתעניין, לקבל אמון ולרכוש. 

כשהייתי בן 22 עבדתי בתור ברמן במועדון גדול, כולם יודעים שבתור ברמנים עיקר הכסף שמרוויחים מגיע מהטיפים שמשאירים הבליינים.

שנת 2020 הייתה ועדין שנה קשה מאוד למגזר העסקי, משבר הקורונה לימד בדרך הקשה ארגונים רבים על הצורך בשינוי אסטרטגיה, אימוץ שיטות חדשות ולפעמים גם שינויים גדולים ומהותיים (Pivot – שינוי כיוון)

כחלק מהתפתחות וגדילה בעסק אנחנו צריכים לפעמים, לפתוח את הראש ולאתגר את הנחות העבודה ולנסות מודל עסקי שונה שיכול להוביל אותנו לתוצאה הרצויה. מאמר אורח: מורן וילף

 

בכדי לבנות מותג על סוגיו יש לבנות תוכנית אסטרטגית בכדי לכבוש את היעדים, כדי לבנות תוכנית שכזאת ישנם מספר פעולות שצריך לבצע כדי להצליח

שיווק באמצעות תוכן הוא ״מענה על צורך הלקוח בכל שלבי משפך השיווק״

שיווק כובע שחור הם פעולות פעולות שונות אשר מותגים וחברות עושות בכדי לדאוג אך ורק לחשבון הבנק של עצמן ללא מחשבה על הלקוחות.

למכור אונליין זה לא פשוט, אבל זה אפשרי. פשוט צריך לעשות את הדברים בצורה נכונה. קבלו טיפים שיעזרו לכם לשפר את הביצועים שלכם בחנות הדיגיטלית שלכם.

אם נעצור לרגע, נחשוב ונעלה במחשבות אנשים, מותגים או כל דבר שהצליח לייצר בנו אמון. נבין שאמון זה לא דבר שמגיע ברגע, אמון נבנה בתהליך מסויים.

כחלק ממהלכי המחקר והתכנון עלינו להכיר את קהל היעד שלנו יצירת פרסונה עוזרת לנו למיקוד כאשר אנו רוצים להגיע לקהל המטרה שלנו.

לכל מהלך שיווקי או  פרסומי צריך שתיהיה  מטרה ויעדים ברורים.  רבים מהמשוווקים תחת קמפיין מסויים מנסים להשיג כמה מטרות שונות ולפעמים מפספסים את  המטרה העיקרית. 

באחת מהשבתות אני זוכר שהוא הגיע אחרי שצפה בהרצאה של מנכ״ל מקדונלדס העולמי. הוא סיפר לי מה נאמר שם ומה התובנות שלו מאותה ההרצאה. עברו מאז מעל ל20 שנים אך את התחלתה של שיחה אני זוכר עד היום.

קורס PPC (קידום ממומן) למתחילים ומתקדמים. הקורס מותאם אישית לכל תלמיד ומתבצע דרך אפלקציית Zoom. מוזמנים לרכוש מקצוע מבוקש בעולם החדש.

קהילת פייסבוק שתוכלו לצרוך ידע, לשאול שאלות, לשתף וליצור קשרים.

בד״כ כאשר אומרים את המילה מיתוג, מתכוונים ללוגו ונראות ויזואלית מסויימת.
בפועל מיתוג הוא הרבה יותר מזה.
ההגדרה הטובה ביותר שאני מוצא למיתוג הוא מוניטין.

מה ההבדל בין חנות בקניון לחנות רחוב ואיך כל זה קשור לאינסטגרם שלכם. את כל זה תדעו בהמשך המאמר. הופכים למומחי שיווק באינסטגרם הקליקו לקריאת המאמר

יועץ שיווק הוא אדם חיצוני לחברה שמטרתו היא להוציא לפועל תוכניות אסטרטגיות שיווקית ביחד עם הארגון ששכר את שירותיו.

פייסבוק ואינסטגרם הם ללא ספק הרשתות החברתיות הפופלאריות בישראל. מוזמנים להכנס למדריך מקיף ומפורט על מערכת ניהול הקמפיינים של פייסבוק

למעצבים גרפיים ומיצרי תוכן וחומר ויזואלי קבלו 7 מאגרי מוקאפים בחינם!
באתרים ניתן למצוא בהם מגוון רחב של מוקאפים מסוגים שונים החל ממכשירי סלולר לשילוט, ספרים, פוסטרים, כרטיסי ביקור, קיט UI ועוד!

לכל מי שעורך וידיאו, גם במובייל וגם בתוכנות המקצועיות השונות, מוזיקה, סאונד ואפקטים יכולים לקחת את התוכן שלכם למקום הרבה יותר מקצועי ונעים לצופים.

אם אתה כבר כאן

קודם
הבא

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב