ניהול קמפיינים בפייסבוק – המדריך המקיף ביותר

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

ניהול קמפיינים בפייסבוק הם ה-12 שנות לימוד של עולם הפרסום הדיגיטלי.

הפרסום בפייסבוק ממוקד, יעיל וברוב המקרים מצליח להביא החזרי השקעה נהדרים ותמורה נהדרת לכסף שמשלמים.

מכאן והעלאה כל פעם שאציין פייסבוק במדריך זה המידע יהיה רלוונטי גם לקמפיינים באינסטגרם.

כפי שכולם כבר יודעים פייסבוק ואינסטגרם הם ללא ספק הרשתות החברתיות הפופלאריות בישראל.

עם מליוני משתמשים יומיים

היכולת לפרסם החל מ3₪ ליום ומחירי הCPM (המחיר ל1000 חשיפות) הסבירים

הפכו את הפרסום הממומן בפייסבוק ובאינסטגרם ל״12 שנות לימוד״ של עולם הפרסום.

ללמוד שיווק דיגיטלי

ניהול קמפיינים בפייסבוק הוא הדבר הבסיסי ביותר שכמעט כל עסק צריך

ניהול קמפיינים בפייסבוק מאפשר לכל אחד עם ממש מעט רקע אפשרות ״לדחוף״ את התוכן שלו לקהל רלוונטי על ידי חיתוכי גילאים, מיקום, מגדר, שפה, תחומי עיניין ועוד..

המתקדמים שבנינו נהנים מחיתוכים לפי פעולות באתר

לקוחות פוטנציאלים שלקחו מעורבות בפרסום שלנו

קהלים מרשימות ומאגרי לקוחות

קהלים שצפו בסרטונים ועוד מגוון של אפשרויות.

ניהול קמפיינים בפייסבוק מצדיק את עצמו ופייסבוק בד״כ מצליחה להוכיח עד כמה היא מדויקת

ויודעת להביא תוצאות טובות במחירים נוחים יחסית וכשמשהו עובד, שמים יותר כסף.

כולם מרוויחים.

במדריך הזה נעבור בצורה מקיפה על מערכת ניהול הקמפיינים ונעבור צעד אחר צעד איך מעלים קמפיין לאוויר.

בנוסף תקבלו טיפים שונים והמלצות כך שזה לא יהיה מדריך גינארי ואינפורמטיבי.

אז שנתחיל?

לפני שנתחיל באיך מפרסמים בפייסבוק, חשוב שנבין את המבנה והכלים שפייסבוק מעניקה למפרסמים שלה.

נחלק את האיזורים שאני מכירים בפייסבוק ל2 חלקים נקרא להם ״האיזור הכחול״

(האיזור שכולנו מכירים) ״האיזור האפור״ (מערכת ניהול הקמפיינים של פייסבוק)

בכדי להגיע ל״ביזנס מנג׳ר״ נוכל ללחוץ על החץ הכחול הקטן שבבר העליון ושם ללחוץ על ״נהל מודעות״ או פשוט להקליק כאן ולעבור לביזנס מנג׳ר.

הטאבים השונים 

נעבור בסקירה קצרה על הטאבים השונים והאפשרויות השונות במערכת ניהול הקמפיינים בפייסבוק

  • הגדרות העסק
  • קהלים
  • דיווח על מודעות
  • הגדרות חשבון המודעות
  • מנהל האירועים
  • ספריית מדיה
  • חיובים
  • איכות החשבון
  • בטיחות המותג
  • מיקומים של חנויות
  • מנהל המודעות

במדריך נעבור על כל הקטגוריות השונות ונסקור מה ניתן לעשות בכל אחת מהם

הביזנס מנג׳ר

הוא נכס דיגיטלי המאגד בתוכו נכסים דיגיטלים שונים הקשורים ל״קבוצת פייסבוק״ המונה את פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, מנהל המודעות, פיקסל (קוד המעקב), קטלוגים ועוד.

ברגע שיצרנו ״ביזנס מנג׳ר משייכים אליו דרך ״הגדרות העסק״ את כל הנכסים הדיגיטלים שלנו.

טיפ חשוב! הביזנס מנג׳ייר הוא אחד הנכסים החשובים ביותר!

תמיד יש לבדוק שהחשבונות השונים נמצאים בבעלות של בעל העסק/החברה

ניתן להוציא גישות לסוכנויות דיגיטל/משרדי פרסום ולהסיר גישה בעת הצורך.

כמו שניתן לראות בטאבים המסומנים באדום אלו האפשרויות השונות המקושרות לאותו ״ביזנס מנג׳ר״ וניגן בכל אחת מהם בהמשך

הגדרות העסק

בהגדרות העסק נוכל לשייך, לבקש גישה לנכסים דיגיטלים שונים מאנשים חשבונות פרטיים או מסוכנויות דיגיטל/ משרדי פרסום שונים נוכל לקשר דפים עסקיים

ליצור או לשייך מנהלי מודעות, אפלקציות, חשבונות אינסטגרם, מקורות נתונים כגון הפיקסל של פייסבוק (קוד המעקב) ועוד.

אז כמו שאתם מבינים הנכסים הדיגיטלים חשובים ורצוי שכל ההגדרות, הפרטים יהיו מסודרים ומלאים.

קהלים

כאשר נכנס ל״קהלים נוכל לראות את כל הקהלים שיצרנו, את הגודל שלהם

את הסוג ואת התאריך שיצרנו אותם.

כאשר נרצה ליצור קהל חדש

נלחץ על צור קהל ומשם לקהל מותאם אישית.

אופציות יצירת הקהלים שנקבל

על ידי לחיצה על כל אחת מהאפשרויות נוכל ליצור קהלים אם ממקורות חיצוניים לפייסבוק כגון:

אתר אינטרנט, אפלקציה ורשימת לקוחות למקורות בתוך אינסטגרם

חלק מאותן מקורות נתונים:

צפיה בסרטונים באחוזים מסויימים, מערבות בחשבון אינסטגרם, מעורבות בעמוד העסקים ועוד.

ניהול קמפיינים בפייסבוק – דיווח על מודעות

בחלק זה נוכל להכין דוחות בהתאמה אישית לפי הצרכים שלנו והדברים שאותם אנו רוצים למדוד את הדוח שהכנו נוכל לייצא לטבלת ״אקסל״ או/ו לשתף

הגדרות חשבון המודעות – ניהול קמפיינים בפייסבוק

בחלק זה נוכל לראות את האפשרויות השונות במנהל המודעות שלנו, את הדפים המקושרים, הגדרות התשלום, ופרטי התשלום, שם מנהל המודעות

איזור זמן ומטבע וכמו כן נוכל באיזור ההתראות לשלוט איך אנחנו רוצים לקבל התראות על המודעות שלנו וביצועיהם, המלצות תשלום, קבלות ועוד.

חשוב דעת!

בעת יצירת חשבון מודעות נצטרך לבחור מטבע, ואזור זמן

יש למלא את הפרטים בצורה הנכונה והרצויה משום שאת הפרטים הנ״ל לא ניתן לשנות.

מנהל אירועים

בחלק זה, נועל ליצור ולבדוק את סטטוס הפיקסל שלנו (קוד המעקב) ולבצע אינטגרציות שונות לגופים צד שלישי בכדי שפייסבוק יוכל לעקב אחרי אירועים המתרחשים מחוץ לטרטוריה שלו.

נעשה סקירה קצרה מימין לשמאל.

במקורות הנתונים נוכל לבדוק את רשימת מקורות נתוני צד שלישי נוכל לייצר המרות מותאמות אישית

(לדוגמא: פעולה ממש ספציפית באתר שנרצה למדוד) נוכל באינטגרציות עם שותפים לחבר לפלטפורמות פופולריות כמו מיילצ׳ימפ, ווקומרס, וויקס, וורדפרס, תג מנג׳ייר ועוד.

לכל נכנס נוכל לבדוק אירועים בכדי להבין אם הוא הותקן קשורה וכמובן בכפתור ״צור״ נוכל ליצור את הנכס

ספריית המדיה

בספריית המדיה נוכל למצוא את כל המדיה שנעלמו לרשתות החברתיות

חיובים

כמו שבטח כבר הבנתם בחלק זה יופיעו כל ה״טרנזקציות״ (הורדות באמצעי התשלום)

תוכלו להנפיק קבלות לפי תאריכים שתבחרו באיזור המתאים

חשוב לדעת!

פייסבוק אינה גוף שעיקר הפעילות שלה בישראל לכן אינה חייבת במע״מ ובשל כך את מורידים קבלות ולא חשבוניות.

הקבלות הם לצורכי זיכוי במס אך לא במע״מ

איכות החשבון

בחלק זה תוכלו לדעת אם מודעות נדחו לכם בגלל הפרת מדיניות של פייסבוק

בטיחות המותג

ניהול קמפיינים בפייסבוק מאפשר מספר בקרות לבטיחות המותג

אותו איזור המתאים למותגים שצריכים למנוע את הופעת המודעות שלהם בתוך או לצד תוכן שאינו תורם למותג או/ו לא עולה בקנה אחד עם ערכיו.

ניתן להחיל את הבקרות האלו על העסק שלך

על חשבונות מודעות ספציפיים או על קמפיינים בודדים.

הדבר שימושי למותגים שלא רוצים להופיע לצד דברים שלא משרתים את מטרת המותג

לדוגמא: פרסום של שירותי ליצנות לצד קמפיין תרומות לחולי סרטן אם מותג רוצה להיות בסביבה שמתאימה לו כדי לא להיות בסביבה שפחות מתאימה לו

מיקומים של חנויות

חלק זה מתאים יותר לרשתות קטנות וגדולות ובעצם כאשר

אנו מתחילים בתהליך רישום העסק כ״רשת״

העמוד העסקי נהפך להיות עמוד מותג ותחתיו יהיו תתי עמודים לחנויות עם מיקומים נקודתיים.

הדבר מהווה יתרון ביכולות של פייסבוק להבין את הפיזור של הרשת מבחינה גאוגרפית והצגת המודעות ללקוחות פוטנציאליים בקרבת מקום.

אז אחרי סקירה של הכלים השונים נעור לדובדבן שבקצפת!

מנהל המודעות

האיזור הכי חשוב ובו עיקר הפעילו בניהול קמפיינים בפייסבוק הוא מנהל המודעות

קמפיין, סדרת המודעות, מודעות בכך שכל הנתונים שמנהל המודעות יציג לנו יהיו לפי התאריך המסומן

ברמת הקמפיין חשוב שנבחר את מטרת הקמפיין או במילים אחרות

״מה אנחנו רוצים שפייסבוק ישיג בשבילנו״.

חשוב לדעת!

לפייסבוק יש אלגוריתם חכם שיודע לחפש לנו לקוחות פוטנציאליים שיעשו את הפעולה המבוקשת ובמדרשת ברמת הקמפיין.

בכל קמפיין יש מטרה אחת.

ברמת סדרת המודעות חשוב שנבחר את קהל היעד ואת שטחי הפרסום

מתי המודעה תוצג ובאיזה תקציב ואיפה בתוך פייסבוק/ אינסטגרם ופלטפורמות נוספות אנחנו רוצים שהמודעה תוצג.

ברמת המודעה חשוב שנבחר את סוג המודעה (פוסט, קרוסלה, וידאו או תמונה)

נרכיב את הויזואל או הסרטון ונכניס את הקריאטיב, קופי והCTA (ההנעה לפעולה)

חשוב!

ניתן שתחת קמפיין אחד יהיו כמה סדרות מודעות ותחת סדרת מודעות יהיו כמה סוגי מודעות,

אך כל סדרות המודעות תחת קמפיין אחד יהיו עם אותה מטרת קמפיין.

לדוגמא:

אם נבחר ברמת הקמפיין ״הודעות״

כל סדרות המודעות יהיו עם אותה המטרה תחת אותו הקמפיין

האופטימזציה של כל המודעות צריכות להיות בהתאמה למטרת הקמפיין

נתחיל ליצור קמפיין!

בפייסבוק כאשר אנן רוצים ליצור קמפיין, הדבר הראשון שנבחר הוא סוג הקמפיין.

הסוגים השונים שנוכל לבחור הם:

  • הגברת המודעות למותג
  • תפוצה
  • תנועה
  • מעורבות
  • התקנת אפלקציה
  • צפיה בסרטון
  • יצירת לידים
  • הודעות
  • המרות
  • מכירה מקטלוג
  • תנועה לחנות

לפני שנתחיל להבין מה מיוחד בכל סוג קמפיין כמה דברים שחשוב שתדעו

הדבר שחשוב להבין כאשר אחראים על ניהול קמפיינים בפייסבוק הוא

שפייסבוק ממש טוב בלהביא לנו את מה שביקשנו ממנו.

משמעות הדבר הוא שאם נבקש מפייסבוק מעורבות

פייסבוק יחפש את האנשים שיש סבירות גבוהה יותר שיעשו לנו

לייק

יכתבו תגובה

ישתפו וכ״ו.

במידה ונבקש מפייסבוק ״תפוצה״

אנו נקבל את המחיר הזול ביותר ל1000 חשיפות ונגיע לקהל רחב יותר.

אם נבקש צפיות בוידיאו, ניחשתם נכון

האלגוריתם יתרגט אנשים שיש סבירות גבוהה יותר שיצפו ברוב הסרטון שיצרנו.

הטעות נפוצה בקרב מפרסמים שונים היא

לבקש מפייסבוק דבר מסויים ולצפות שיקרה משהו אחר.

לדוגמא

מפרסמים שמריצים קמפיין מעורבות ומצפים ללידים או

מפרסמים שמריצים קמפיני תפוצה ומצפים למעורבות.

חשוב לבקש מפייסבוק את הפעולה הרצויה לנו

להשתמש בהנעה לפעולה ולבקש מהקהל שיפעל בהתאם.

הדבר יגרום לכם לעליה בתוצאות.

כאשר ניצור קמפיין נוכל לדעת באיזה שלב בתהליך היצירה. אנו נמצאים לפי התרשימים שבריבוע האדום בתמונה למעלה

יש המון מהמשותף לכל סוג קמפיין אז נתחיל מהייחודיות של כל סוג

לאחר מכן חשוב שנפרק כל אחד מהשלבים בדרך עד לעליה של הקמפיין לאוויר.

הגברת המודעות למותג או באנגלית Brand Awareness

לפי פייסבוק שימוש באופטימזציה זו לקמפיין תציג נתונים ותספור לקוחות פוטנציאליים שהם ישאלו אותם ביומיים הקרובים על המודעה והעסק הם ידעו להגיד שהם ראו הדם שפייסבוק בחרו לתוצאה זו

״הנפת הזכרות במודעה״

קמפיין זה מומלץ לשימוש כאשר המטרה שלנו היא הגברת מודעות לפעולה מסויימת ואנו רוצים ליידע ולהעביר מסר מסויים

תפוצה

בקמפיין תפוצה נוכל לשלוט בתדירות הופעת הפרסום ללקוח בממוצע

בכך להבטיח שהפרסום שלנו יגיע לכמה שיותר אנשים

קמפיין תנועה

קמפיין תנועה מטרתו להעביר תנועה מפייסבוק למקומות שמחוץ לפייסבוק, האפשרויות למקומות שניתן להעביר תנועה הם:

אתר, אפלקציה, מסנג׳ייר, וואטסאפ

חשוב לזכור!

קמפיין שהמטרה שלו היא ״תנועה״ לקמפייני מסנג׳ייר או וואטסאפ

מומלץ להשתמש בקמפיין הודעות שנפרט עליו בהמשך

אלו האפשרויות בקמפיין תנועה ברמת סדרת המודעות:

לאחרונה פייסבוק הוסיפו את האופציה בלחצן חיוג מקמפיין תפוצה לקמפיין תנועה

מה ששיפר את הביצועים בקמפיין זה

אלו האפשרויות לבחירה בקמפיין תנועה ברמת המודעה:

״קמפיין מעורבות״

קמפיין שמטרתו ליצור אינטראקציות שונות ומגוונות עם קהל היעד

אינטראקציה יכולה להתבטא בלייק, תגובה, שיתוף, כל קליק על התמונה, כפתור ה״קרא עוד״ ועוד.

קמפיין ה״מעורבות״ נפוץ משום שהוא עונה על צורך של הרבה עסקים והביצועים באופטימזציה זאת טובים, אינטראקציה עם קהל היעד היא צעד חשוב בדרך להמרה הרצויה.

בקמפיין מעורבות נוכל לבחור אופטימיזציה של

״מעורבות בפוסט״, ״לייקים לעמוד״, ״תגובות לאירוע״ (event)

בואו נדגים את מסלול יצירת קמפיין מתחילתו ועד סופו על קמפיין מעורבות

כולל חלקים שזהים לכל סוגי הקמפיינים.

מומלץ לקרוא עד סוף המדריך

קמפיין התקנת אפלקציה

בכדי לקדם אפלקציה עלינו לקשר את האפלקציה לחשבון המודעות שלנו דרך מנהל האירועים ולאחר שהחיבור בוצע בהצלחה אלו הפרמטרים המיוחדים שיופיעו בסוג קמפיין זה

ברמת סדרת המודעות נבחר את החנות שבה נרצה לקדם את האפלקציה ולאחר מכן נמצא את האפלקציה שלנו ונסמן אותה

קמפיין צפיה בסרטון

כמו שבטח הבנתם מהשם כשאנו נבחר בסוג קמפיין זה האופטימזציה של פייסבוק לקמפיין תמצא לנו מתוך קהל היעד את האנשים שהסיכוי שיצפו בסרטון שלנו גדול יותר ובמחיר הזול ביותר.

אופציות האופטימזציה שנוכל לבחור בסוג קמפיין זה

Thruplay – נציג את המודעות שלך כדי לעזור לך לקבל את מרב ההפעלות המלאות של סרטון באורך של 15 שניות או פחות.

בסרטונים ארוכים יותר, הדבר יוביל למיטוב של פייסבוק לאנשים שיפעילו את הסרטון למשך 15 שניות לפחות.

צפיות בסרטון במשך 2 שניות רצופות

נציג את המודעות שלך כך שישיגו את מירב הצפיות למשך 2 שניות רצופות או יותר.

רוב הצפיות למשך 2 שניות רצופות יהיו עם לפחות 50% מהפיקסלים של הסרטון במסך.

כפי שכבר מבינים בכדי להעביר מסרים עדיף תמיד לבחור באופציית האופטימזציה של הThruplay

ניהול קמפיינים בפייסבוק – יצירת לידים

בקמפיין מהסוג הזה נשתמש בטופס הלידים של פייסבוק בכדי לאפשר לאנשים להשאיר פרטים.

את הלידים ניתן להוציא מהעמוד העסקי שלנו תחת הלשונית ״כלי פרסום״ ומשם ללשונית

״טפסים של מודעות לידים״

דרך נוספת והטובה ביותר היא ליצור אוטומציה (פעולה אוטומטית)

דרך זאפייר או אינטגרמנט ודרך האוטומציה לשלוח את הלידים שירות למייל

יצירת טופס הלידים נמצא ברמת המודעות בתחתית העמוד

חשוב לעבור בכל שלב ולוודא שמילאנו את כל הפרטים בצורה מלאה ומתאימה ממשק הכנת הטופס נראה כך

קמפיין הודעות

אופטמזציית קמפיין ההודעות תעזור לנו למצוא אנשים שתעלה הסבירות שיצרו איתנו קשר בהודעה

אם זה דרך המסנג’ר, וואטסאפ, אינסטגרם דיירקט

פונקציה פחות מוכרת אך מאוד טובה היא ״הודעה ממומנת״ שבעצם בבחירת אופציה זו פייסבוק ישלחו הודעה בשמכם לכל מי שהייתם איתו בהתקשרות בעבר עם המסר שתבחרו בשלב המודעה

קמפיין המרות

סוג הקמפיין המעניין מכל בו אנו יכולים לבקש מפייסבוק פעולה מסויימת באתר

באפלקציה או פעילות ״עמוקה״ דרך המסנג׳ר או וואטסאפ עסקי

פעולה כגון: הקליקו והתחילו שיחה בוואטסאפ והקליקו ונכנסו ללינק אתר שנשלח אליהם אוטומטית).

לפני שאנו מעלים קמפיין המרות חשוב שנבדוק שהפיקסל של פייסבוק מותקן כשורה בנכס הדיגיטלי שאליו אנו שולחים ולאחר מכן נבחר את פעולת ההמרה הרצויה.

לדוגמא:

פייסבוק יחפש לנו אנשים שיש סבירות גבוה יותר שיוסיפו מוצר לעגלת הקניות.

חשוב לזכור!

פייסבוק היא מערכת חכמה אך בשביל שהמערכת תוכל לדעת

״מהיר הצלחה עבורנו״ היא צריכה לאסוף נתונים בכדי להבין מי האדם הטוב ביותר עבורנו.

לשם כך אנו צריכים להתחיל עם פעולת המרה פשוטה ולאט לאט להתקדם לפעולת ההמרה הרצויה.

או במילים אחרות להתחיל עם צפיה במוצר להתקדם להוספה לעגלה

ולאחר מכן אופטימיזציה לרכישה לפני כל המרה חשוב שיחה מידע של לפחות 100 הצלחות מכל המרה.

כמה שיהיו יותר המרות (דאטה) ככה התוצאות יהיו טובות יותר

מכירה מקטלוג

נכס דיגיטלי נוסף שאנו יכולים ליצור במערכת הפרסום של פיסוק הוא קטלוג מוצרים

את קטלוג המוצרים ניתן לשאוב מהאתר על ידי חיבור פייסבוק לפלטפרומות נבחרות

(ווקומרס, וויקס ועוד) להעלות מוצר בצורה ידנית או

לייצא מהאתר לקובץ CSV (טבלת אקסל מסויימת) ולייבא למערכת של פייסבוק

לקמפיין מכירה מקטלוג אני אוהב לקרוא קמפיין עלי אקספרס

הקמפיינים שרודפים אותך עם קרוסלה אינסופית של מוצרים מהאתר

שנמצאים בעולם תוכן זהה או דומה למוצרים שבדקת בעבר.

ברמת סדרת המודעות נבחר את הקטלוג שיצרנו וברמת המודעה נסחר איך אנו רוצים שהמוצרים מהאתר יוצגו בתוך פייסבוק

קמפיין תנועה לחנות

ניתן לבצע קמפיין זה רק במידה ורשמנו את העסק שלנו ״במיקומי העסק״

ולאחר מכן באופטימזציה פייסבוק יטרגטו לקוחות פוטנציאליים שהסיכוי שיבקרו אותנו בחנות עולה.

לאחר שהבנו את סוגי הקמפיינים וראינו את החלקים השונים בין קמפיין לקמפיין ישנם חלקים זהים ברוב הקמפיינים לצורך הבנתם

נעבור סעיף סוף בהעלאת מודעה ממומנת לאוויר.

לצורך הדוגמא נעלה קמפיין מעורבות

בשלב הראשון נבחר את סוג הקמפיין

במקרה שלנו קמפיין מעורבות,

נבחר מה בא לנו לקדם

(אנחנו נלך על מעורבות בפוסט ונלחץ על המשך)

לאחר מכן נעבור לרמת סדרת המודעות

בשלב הראשון נחליט האם נממן בתקציב יומי או תקציב כולל

נחליט אם יש לקמפיין תאריך סיום או שהוא קמפיין מתמשך

במידה ואנו רוצים שהפרסום יופיע בשעות נוספות נלחץ על:

״הצג אפשרויות נוספות״

הערה חשובה!

בתקציב יומי לא ניתן לתזמן את הופעת הפרסום בשעות שונות

בד״כ בכל הקשור לקמפיינים בפייסבוק אני תמיד מעדיף לעבוד עם תקציב יומי.

נסמן בריבועים כלולים את השעות הרצויות

לאחר מכן נעבור לשלב בניית הקהל והמדדים העוזרים לנו להחליט האם הקהל שבחרנו מספיק טוב

נתחיל בריבוע שמימין למעלה למטה ונעבור לריבועים השמאליים מלמעלה למטה

בחלק הראשון נוכל לבחור קהלים מותאמים אישית,

אותם הקהלים שראינו איך ליצור בחלק של ״קהלים״ נוכל לבצע פעולות הכללה או החרגה של קהלים.

לדוגמא:

בקמפיין לידים נוכל להחריג לקוחות שכבר השאירו ליד

מיקומים –

נוכל לבחור מקום ספציפי, כמה מקומות או לסמן נקודה במפה ורדיוס סביב הנקודה

מין ופילוח מפורט ששם נוכל לבחור ולאפיין את קהל היעד שלנו

מה הוא אוהב, התנהגות שלו וכ״ו גם בחלק זה נוכל להשתמש בהחרגה

לדוגמא:

עשיתי קמפיין לאולם אירועים אז יש באפשרותי את האופציה להחריג זוגות נשואים

כפתור הרחבת פילוח מפורט

כאשר מפעילים כפתור זה, פייסבוק ״מתעלם״ מפילוחי תחומי העיניין ומנסה בקהל הרחב למצוא את הפעולה הרצויה שלנו.

הערה חשובה!

לא מומלץ להפעיל כפתור זה במיוחד לא בקמפיני מעורבות בשל העובדה

שאנו יכולים לקבל אינטראקציות מקהל שאינו קהל היעד שלנו וזה לא משרת אותנו

בכפתור הצגה אפשרויות נוספות מסתתרות אפשרויות חשובות נוספות

בהם נוכל לתרגט לאנשים שאוהבים את הדף שלנו, חברים שלהם או החרגה וכנ״ל לאפלקציה

ניתן לשים לב לגרף מצד שמאל ״שיעזור לנו״ להבין האם הקהלים שבחרנו טובים מספיק לתרגוט

(קהל קטן מידי או רחב מידי)

הערה חשובה!

המדדים אינם מדוייקים כלל ניתן ורצוי להסתכל אבל אין צורך לתת להם משקל משמעותי

בחירת מיקומי הצגת המודעות

בשלב זה נוכל לבחור בין 2 אפשרויות:

מיקומים אוטומטיים (לתת לפייסבוק לבחור בשבילנו היכן להציג את המודעה) או לבחור מיקומים ידניים ולבחור בעצמו היכן אנו רוצים שהמודעה תוצג

אני תמיד ממליץ לבחור במיקומים ידניים ולבחור את הפלטפורמות ושטחי המדיה ה״נחשקים״

ביותר כמו האינסטגרם סטור, פיד פייסבוק ואינסטגרם.

קיימות פלטפורמות רבות ומומלץ לעבור על כולם ולראות איך המודעה תוצג ולנסות לחשוב אם הפלטפורמה משרתת את המהלך הפרסומי שלנו

בשלב זה, החלק האחרון שעליו נדבר הוא מכשירים סלולרים

שם נוכל לבחור אפשרויות כמו להציג את המודעה למכשירים מסויימים, האם להציג רק בחיבור ל-WiFi ועוד

שלב יצירת המודעה

בניהול הקמפיינים בפייסבוק בשלב יצירת המודעה נבחר את העמודים שמהם יופיע הפרסום

(העמודים העסקיים שלנו)

וכמו כן האם אנו יוצרים מודעה חדשה, מקדמים פוסט שעלה לעמוד או יוצרים מודעה בכלים של פייסבוק

הערה חשובה!

במידה ויצרנו פוסט דרך מנהל המודעות ולא קידמנו מהעמוד

הפוסט אינו יופיע בעמוד אלא רק יוצג בפלטפורמות השונות.

לכן אם חשוב לכם שהפוסט יהיה בעמוד.

תעלו אותו לעמוד וקדמו מתוך העמוד

בחלק של הקריאטיב נעלה תמונה, נרשום את המלל המלווה של הפוסט

(בקמפיינים תנועה, המרות ועוד יהיה ניתן לעלות פוסט קרוסלה

(פוסט שניתן לדפדף בין תמונות שונות) בכל אחד מהקמפיינים ניתן להעלות סרטון

בחלק השני נגדיר את הפיקסל במידה במדובר בקמפיין שמוציא מחוץ לטרטוריה של פייסבוק

ובחלק השמאלי נוכל לראות תצוגה מקדימה של הפוסט שיצרנו בפלטפורמות השונות.

בסיום תהליך יצירת הקמפיין ולאחר שהשלמנו את הכל בצורה הטובה ביותר

נקליק על כפתור ה״פרסם״ שבתחתית העמוד בצד שמאל והקמפיין שלנו ישלח לבדיקה.

הערה חשובה!

לחצתם על כפתור הפרסם? זה לא אומר שהקמפיין עולה בצורה מיידית אלא נשלח לאישור ובדיקת עמידה במדיניות הפרסום

לאחר שתאושר על ידי האלגוריתם של פייסבוק היא תתחיל להיות מוצגת לקהל הפוטנציאלי שלנו

בין דקות ספורות ליממה במידה והפוסט עומד במדיניות הפרסום של פייסבוק פוסט יאושר ויוצג לקהל היעד שלנו

איך יודעים איזה מודעה עובדת למתחרים שלנו?

מקווה שנהנתם מהמדריך

רוצים שאנהל לכם את הקמפיינים בדיגיטל?

בנוסף קבלו 7 טיפים לפרסום נכון בפייסבוק

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש